تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۱۹۷۰۵
مالک باشگاه خونه‌به‌خونه تأکید کرد که در دیدار این تیم با سیاه‌جامگان، پنج صندلی خالی در جایگاه ویژه برای مالکان باشگاه حریف آماده بوده،‌ اما آنها حاضر به نشستن در این جایگاه نشده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، قاسم حسن‌زاده درباره اظهارات محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر اینکه در بابل جایی برای آنها برای نشستن در جایگاه ویژه وجود نداشته است، اظهار داشت: مالکان باشگاه سیاه‌جامگان از ابتدا دنبال حاشیه‌سازی بودند. روز گذشته هواداران بابلی نشان دادند که چقدر با شعور و با فرهنگ هستند. بازی کاملاً بدون حاشیه بود و هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: امکاناتی که در این بازی وجود داشت، در مازندران یا هیچ شهر دیگری نیست. ناظر داوری هم که کنار من نشسته بود کاملاً  شاهد بود که پنج صندلی ردیف جلو را برای مالکان سیاه‌جامگان خالی کردیم، اما آنها به محض وارد شدن به جایگاه، برگشتند و رفتند. همانطور که گفتم این آقایان به دنبال حاشیه‌سازی بودند، اما مردم بابل نشان دادند چقدر به این تیم علاقه دارند. همه برای پیروزی تیم آمدند و من از آنها و بازیکنان و کادرفنی تیمم بابت این پیروزی تشکر می‌کنم.

 حسن‌زاده در ادامه با بیان اینکه صحبت‌های عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان صددرصد دروغ است، گفت: بهروز جغداپور مشاور من و پیشکسوت فوتبال مازندران به دنبال آنها رفت و گفت چرا به جایگاه نمی‌آیید که آنها گفتند ما آنجا نمی‌شینیم. ناظر داوری هم آنجا بود و شاهد این جریان است. آقای عباسی! بهتر است به جای این کارها به دنبال درست کردن تیم خود باشد. به سیدالشهدا قسم هر چه گفته دروغ گفته است.

وی در پاسخ درباره اینکه «عباسی گفته تماشاگران بابلی به سمت مرزبان سنگ و پرتقال پرتاب کرده‌اند» خاطرنشان کرد:  ناظر داوری و ناظر بازی شاهد هستند که هیچ سنگی در کار نبوده است. فقط یک خرمالو بود، آن هم چون زمانی که مرزبان اینجا بود، خرمالو خیلی دوست داشت به او خرمالو دادند! چطور عباسی می‌تواند چنین دروغ‌هایی بگوید؟

 مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در پایان گفت: خدا را شکر مردم بابل در این بازی نشان دادند که تیم ‌خونه‌به‌خونه چه هواداران خوبی دارد. استادیوم بابل هم به لحاظ امکانات بهترین وضعیت را دارد و می‌تواند حتی مسابقات لیگ برتر را میزبانی کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما