تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۱۹۶۳۹
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به سوء استفاده از احساسات مردم به ویژه در محصولات سلامت گفت: هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا به نام"رایحه شهدا" صادر نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در خصوص صحت و سقم عرضه خوشبو کننده هوا با "رایحه شهدا" اظهار داشت: سازمان غذا و دارو و معاونت‌های تابعه هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا، تحت عنوان"رایحه شهدا" صادر نکرده اند.

وی اضافه کرد: از آنجا که افراد سود جو ممکن است با سوء استفاده از احساسات معنوی مردم، هر موضوعی را به ویژه در ایام سفر و آستانه راه پیمایی بزرگ اربعین حسینی، دستاویز سوء استفاده قرار داده و چنین محصولات مجهول و بی اصالتی را به آن‌ها غالب کنند؛ از مردم می‌خواهیم هر فراورده آرایشی و بهداشتی را صرفا با نشان سازمان غذا و دارو و پس از دقت در پروانه بهداشتی آن خریداری کنند.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه برچسب اصالت و کد ۱۶ رقمی ردیابی و رهگیری کالای سلامت محور درج شده برآن، تمام اطلاعات فرآورده را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد همچنین به آن‌ها توصیه کرد: فریب قیمت‌های بظاهر اندک فروشندگان محصولات تقلبی و قاچاق را نخورند و محصولات مورد نیاز آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌ها و دارو خانه‌های مجاز خریداری کنند.


منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما