کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود سازمان تعزیرات به ساماندهی بلیت پروازهای اربعین

میزان , 30 مهر 1396 ساعت 12:44

وزیر دادگستری در خصوص ورود تعزیرات به بحث ساماندهی قیمت بلیت هواپیما در آستانه ایام اربعین گفت: تعزیرات ورود کرده و از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با متخلفان استفاده می‌کنیم.


به گزارش بلاغ، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در حاشیه دیدار با سفیر سریلانکا در خصوص ورود تعزیرات به بحث ساماندهی قیمت بلیت هواپیما در آستانه اربعین حسینی گفت: تعزیرات ورود کرده و از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با متخلفان استفاده می‌کنیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزیر دادگستری سابق اصرار داشتند که دولت به بابک زنجانی نفت داده و باید پول نقد بگیرد و ملک و املاک به دردش نمیخورهد شما رویکردتان چیست و به نظرتان بابک زنجانی پول و ملکی دارد که پول بیت المال را بدهد، تصریح کرد: موضوعات مربوط به دادگستری خيلی زياد است و هرچند به نظر می آيد كه وزارتخانه پركاری نباشد و خود بنده چنين تصور مي كردم اما در اين دوماه وقت من صرف مسائل درونی وزارتخانه بحث های مديريتی مطالعه سوابق و حضور در كميسيون لوايح بوده است.

وزیر دادگستری در ارتباط با قرارداد های انتقال محکومین گفت: یکسری توافقنامه هایی از قبل ارسال شده و بخشی در اجرا باید پیگیری شود تا توافقنامه هایی که صورت گرفته عملیاتی شود، هر چه روابط ما گسترده شود حتما به سایر بخش ها کمک می کند.

آوایی افزود: کشورها معمولا وظیفه دارند به شهروندانشان کمک کنند حتی اگر این افراد کسانی باشند که در معرض جرم قرار گرفته اند و توافقنامه امروز در راستای تبادل زندانیان بود.

وی افزود: توسعه ارتباطات می تواند کمک های فراوانی به دولت ها و مردم کند.


کد مطلب: 318681

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/318681/ورود-سازمان-تعزیرات-ساماندهی-بلیت-پروازهای-اربعین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com