کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاری مراسم افتتاحیه

المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دولت شهرستان نکا آغاز شد

26 مهر 1396 ساعت 19:24

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دولت به مناسب هفته تربیت‌بدنی در سطح ادارات نکا با برگزاری مراسم افتتاحیه در مجتمع ورزشی شهید بردبار این شهرستان آغاز شد.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، این دوره از مسابقات که برای اولین مرتبه برگزار می‌شود از روز چهاشنبه 26 مهرماه آغاز شده و در بازه زمانی حدود 10 روز ادامه پیدا می‌کند.

در این دوره درمجموع در 12 رشته ورزشی شامل رشته‌های فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی، طناب‌کشی، تنیس روی میز و طناب‌زنی برای آقایان و رشته‌های طناب‌کشی، داژبال، آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، دارت و مچ‌اندازی در بخش بانوان می‌شود.

در پایان رقابت‌ها نیز با برگزاری مراسم اختتامیه از نفرات برتر مسابقات رشته‌های گوناگون تقدیر می‌شود.

همچنین مدیر ورزش و جوانان نکا در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی نکا با اشاره به حضور بیشتر ادارت و دستگاه‌های شهرستان در این دوره، اظهار کرد: از همه‌ کسانی که در برگزاری این برنامه تلاش کردند قدردانی می‌شود.

وی شهرستان نکا را پایه‌گذار برگزاری این نوع از مسابقات در سطح شهرستان‌های مازندران توصیف کرد و افزود: المپیاد ورزشی کارکنان دولت تاکنون بدین شکل حتی در سطح استان نیز برگزار نشده است.

مجتبی رضایی با بیان اینکه عامل اصلی برگزاری این المپیاد نشاط و هیاهوی موجود در جامعه است، خاطرنشان کرد: سازمان بهداشت جهانی آمار نگران‌کننده‌ای درمورد افزایش بیماری‌های سرطانی، قلبی و عروقی کشور ایران ارائه داده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در قشر کارمندان ورزش و تحرک کمتر وجود دارد این برنامه محکی است برای آنان تا کارکنان ادارات در شهرستان نکا سطح بالاتری از تحرک را تجربه کرده و در آن به رقابت بپردازند.

 


کد مطلب: 318071

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/318071/المپیاد-فرهنگی-ورزشی-کارکنان-دولت-شهرستان-نکا-آغاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com