تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
کد مطلب : ۳۱۷۰۰۸
نایب‌رییس شورای شهر فریدونکنار بر لزوم ایجاد پارکینگ عمومی در سطح شهر از سوی شهرداری تاکید کرد.
۰
plusresetminus
شهرداری فریدونکنار باید به‌دنبال ایجاد پارکینگ عمومی باشد
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، مهدی باقرزاده فریدونی در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مسائل صنفی در شهرداری فریدونکنار، اظهار کرد: کمیسیون اصناف در شورای شهر ایجاد شد.
 
وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک سرفصل جدید در شورای شهر فریدونکنار نسبت به اصناف هستیم، افزود: دغدغه‌های شما را به شهرداری و رییس شورای شهر می‌رسانیم.
 
نایب رییس شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه اصناف بازوی قوی برای شهر و کشور است، ادامه داد: دغدغه‌های اصناف و شهرداری مشترک است.
 
باقرزاده با بیان اینکه یکی از مسائلی که موجب رونق بازار می‌شود خدمات ارائه شده به فرد متقاضی است، تصریح کرد: قانون به وظیفه شهرداری مبنی بر جمع‌آوری سد معبر و دستفروشان اشاره کرده است.
 
وی افزود: پارکینگ مناسب می‌تواند یکی از خدمات مطلوب به اصناف باشد که متاسفانه به دلیل نداشتن این امر، خریدار به داخل شهر نمی‌آید و از شهرداری می‌خواهیم که به شکل ایجاد یک پارکینگ باشد.
 
رییس اتاق اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه شهرداری باید فضایی ایجاد کند که سرمایه‌گذار به آسانی وارد شهر شود، گفت: کانکس راهنمای مسافر در ورودی‌های شهر موجب اعتراض کسبه و بنگاه‌داران شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴