کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

دوازدهم محرم برگزاری تجمع رهروان زینبی در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار خواهد شد

2 مهر 1396 ساعت 0:48

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تجمع رهروان زینبی با حضور بانوان عزادار حسینی، در روز دوازدهم ماه محرم هم‌زمان با سراسر کشور در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار می‌‌شود.


به گزارش بلاغ، به نقل از عصرساری،حجت‌الاسلام مسعود قربانی در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرهای استان مازندران برگزار شد.

وی افزود: رساندن پیام مظلومیت امام‌حسین(ع) و طفل شیرخوار ایشان، حضرت علی‌اصغر به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورا، پیام اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم ستمگران از اهداف برگزاری این همایش بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف‌و امور خیریه مازندران ادامه داد: مراسم لبیک یا حسین در روز دوم محرم، سوگواره احلی‌من العسل به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم‌بن الحسن(ع)، روز ۷ محرم در بقاع متبرکه مازندران برگزار خواهد شد.

قربانی در پایان تأکید کرد: تجمع رهروان زینبی با حضور بانوان عزادار حسینی، در روز دوازدهم ماه محرم هم زمان با سراسر کشور در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار می‌‌شود.

پایان پیام/


کد مطلب: 314452

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/314452/دوازدهم-محرم-برگزاری-تجمع-رهروان-زینبی-آستانه-امامزاده-عباس-ساری-برگزار-خواهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com