کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمودآباد اعلام کرد

اجرای ۴۵ برنامه هفته دفاع مقدس در محمودآباد

30 شهريور 1396 ساعت 11:02

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمودآباد از اجرای 45 برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ، به نقل از آوای‌شمال، سیدتقی کیا در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس قرابت ارزشمندی با هفته امربه‌معروف و نهی از منکر دارد.

وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را به فال نیک گرفته و خروجی تمامی برنامه‌های ما در این هفته باید جوانان مومن و انقلابی پای کار باشند و باید برنامه ما سبب تربیت یک جوان انقلابی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خاطرنشان کرد: اجرای بیش از ۲۲ نمایشگاه را در برنامه هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی را در شهرستان داریم.

وی از اجرای ۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه حماسه شور حسینی، برگزاری یادواره‌های شهدای محلات، برگزاری زنگ محرم و هفته دفاع مقدس، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است.

کیا افزود: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله دو باب خانه محروم در این هفته و در کل تا پایان سال ساخت هشت باب خانه محروم در برنامه است و در آغازین روز این هفته بسیجیان با امام جمعه شهرستان دیدار کرده و در طول این هفته با خانواده‌های شهدا هم دیدار می‌کنند که همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از نیروهایی که در جنگ شرکت داشتند از جمله ارتش، سپاه، کمیته انقلاب اسلامی و بسیجیان و نیروهای جهاد باعث تجدید خاطره آن سال‌ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت محمودآباد بیان کرد: رزمندگان اسلام و ملت ایران در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند و ذره‌ای از خاک کشور را به دشمن ندادند و در شرایط کنونی نباید برنامه هفته دفاع مقدس بحث ماه محرم را تحت‌الشعاع قرار دهد زیرا باید برنامه ماه محرم همیشه زنده باشد و این ماه بر سایر برنامه‌ها اولویت دارد.

وی در پایان افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان ترویج دهیم تا بتوانیم مقداری از دین خود را نسبت به شهدا ادا کرده باشیم.


کد مطلب: 313997

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/313997/اجرای-۴۵-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-محمودآباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com