با حکم فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه بابل شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۱۲۸۰۸
با تقدیر از زحمات سرهنگ محمدپور حکم فرماندهی سپاه ناحیه بابل به سرهنگ مرتضی رمضانی اعطاء شد.
۰
plusresetminus
سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه بابل شد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، با پایان یافتن دوران خدمتی سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سابق سپاه بابل و بازنشسته شدن نامبرده سرهنگ مرتضی رمضانی به فرماندهی جدید سپاه این شهرستان منصوب شد.
  

 پیش از ظهر امروز با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، مسئولان ارشد دستگاه‌های دولتی و نهادهای شهرستان بابل مراسم تودیع فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید ناحیه بابل در محل نمازخانه سپاه برگزار شد.
 

در ابتدای مراسم سرهنگ محمدپور گزارشی از عملکرد خود در سمت فرماندهی این ناحیه به حاضرین ارائه و سپس سردار بابایی به تبیین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت.
 

در ادامه سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه بابل نیز با تشکر از زحمات همه فرماندهان این ناحیه از زمان تشکیل این نهاد انقلابی تا به امروز خواستار همکاری همه مسئولان، پرسنل و بسیجیان این شهرستان برای خدمت بیشتر در چارچوب منویات رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی شد.
 

گفتنی است سرهنگ مرتضی رمضانی مدتی فرمانده سپاه ناحیه نکا و در سال‌های اخیر فرماندهی سپاه ناحیه نوشهر را برعهده داشت که با کارنامه موفق به سمت فرماندهی سپاه ناحیه بابل منصوب شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴