تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۲۷۰۹
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با انتقاد از از وضعیت بد ناهنجاری اجتماعی در شهر ساری، گفت: خیابان‌هایی که وضعیت ناهنجاری‌ها زیاد است، گروه‌های تذکر لسانی ستاد امر به معروف حضور فعال دارند.
۳
plusresetminus
جوانان ما دچار پارادوکس فرهنگی شده‌اند/ وضعیت بد ناهنجاری اجتماعی در شهر ساری
به گزارش بلاغ، حمید نیک‌نژاد طی گفت‌وگویی از فلسفه و چرایی ایجاد ستاد امر به معروف و تاکید بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مازندران گفت و اظهار کرد: انسان مومن، دغدغه‌مند صلاح امت اسلامی است و فعالیت‌های چشمگیری در سطح استان مازندران توسط ستاد امر به معروف در حال انجام است.

وی افزود: در مازندران شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، مراکز آموزشی و تشکل‌های مردم‌نهاد، سازماندهی یگان‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر به صورت عمومی و دولتی ایجاد شده است.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: یک دبیرخانه نیز در استانداری فعال است که در سطح شهرستان‌ها ساز و کارهایی ایجاد کردند و امام جمعه هر شهرستان رئیس ستاد امر به معرف است.

نیک‌نژاد گفت: همه‌ ما نسبت به این ناهنجاری‌ها وظیفه‌ای داریم و این وظیفه، در قالب امر به معروف و نهی از منکر نمود پیدا می‌کند و همه کسانی که احساس وظیفه‎ و یا تکلیف شرعی می‌کنند می‌توانند با مراجعه به ستاد امر به معروف و با عضویت در ستاد، در این زمینه فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با سرازیر شدن و حجوم مسافران در شمال کشور در ارتباط با طرح سالم‌سازی سواحل دریا و گردشگاه‌های تابستانه و مقابله با بدحجابی و هنجارشکنی‌های اجتماعی برنامه‌هایی تدوین شده است.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با انتقاد از از وضعیت بد ناهنجاری اجتماعی در شهر ساری، متذکر شد: خیابان‌های فرهنگ و قارن، میدان ساعت و جاهای دیگر که وضعیت ناهنجاری‌ها زیاد است، گروه‌های تذکر لسانی ستاد امر به معروف حضور فعال دارند.

این مسؤول اضافه کرد: یکی از راه‌هایی که ضامن اجرای احکام دینی است، عمومی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و افراد نباید نسبت به سرنوشت بدنه‌ جامعه بی‌تفاوت باشند.

نیک‌نژاد با بیان اینکه با امر به معروف و نهی از منکر و لحاظ کردن آزادی‌های شخصی افراد، جامعه از یک سری آسیب‌های اجتماعی مبرّا خواهد شد، تاکید کرد: جوانان ما دچار پارادوکس فرهنگی شده‌اند که باید در شهرستان‌ها کارهای فرهنگی و دلی انجام شود.

وی در پایان با اشاره به ثبت‌نام شهید کابلی در ستاد امر به معروف، گفت: شهید کابلی نیز یکی از افرادی بود که به ستاد امربه معروف مراجعه کرد و فرم نظارت طلایه‌داران را پر کرده بود و می‌توانست به فعالیت فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در شهر بپردازد که در سوریه به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴