تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۲۶۰۵
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: گزینه‌های پیشنهادی مطرح شده توسط رسانه‌ها برای استانداری مازندران در حد گمانه‌زنی بوده و ممکن است به واقعیت بپیوندد و یا محقق نشود.
۰
plusresetminus
گزینه‌های مطرح شده برای استانداری مازندران گمانه‌زنی است/ نمایندگان مازندران گزینه پیشنهادی ندارند
سید علی ادیانی در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران در نشست ادواری خود که در شهرستان بابلسر برگزار شد به ارزیابی مسائل مختلف استان پرداختند، اظهار کرد: تغییرات مدیران ارشد پس از انتخاب وزرای جدید امری طبیعی و عادی بوده و تصمیم در مورد تغییر مدیران ارشد وزارت کشور برمی‌گردد.

وی افزود: گزینه‌های پیشنهادی مطرح شده توسط رسانه‌ها در حد گمانه‌زنی بوده و ممکن است به واقعیت بپیوندد و یا محقق نشود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی بیان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از آخرین وضعیت بودجه و پیشرفت طرح‌های عمرانی و همچنین بودجه سال 96 و سال 97 ارائه شد و مقرر گردید پیگیری‌های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترش یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسه نامی از گزینه پیشنهادی استانداری مطرح نشد و تنها به بحث‌های کلی در مورد شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار بسنده شده است و با توجه به مسائل اجرایی کشور پس از رای اعتماد، تصمیم مجمع این است که با مطالعه بیشتر، نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم‌گیری نماید.

این مسؤول تصریح کرد: در مورد تعیین مدیر ارشد و استاندار به تصمیم وزارت کشور برمی‌گردد و در صورتی که دولت تصمیمی داشته باشد مجموعه نمایندگان مازندران نظر خود را به وزارت کشور اعلام خواهند کرد.

ادیانی تاکید کرد: در این جلسه اساسا بحث اشخاص برای استانداری مازندران مطرح نشد و بیشتر مباحث کلی و چارچوب مربوط به مدیریت استان مطرح شد.

وی در پایان در مورد گزینه‌های مطرح شده توسط برخی گروه‌های سیاسی مازندران، گفت: جریان‌های سیاسی کار خودشان را می‌کنند و این موضوع ارتباطی به مجمع نمایندگان و تصمیم‌گیری آنان نداشته و در حال حاضر مجمع نمایندگان گزینه پیشنهادی ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴