کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از کارآفرین برتر در همایش امید و اقتدار

13 شهريور 1396 ساعت 14:49

معاون فرماندار شهرستان گلوگاه گفت از مراسم تجليل از بانوان برگزيده در حوزه‌هاي تشکل‌هاي مردم نهاد فعال و بانوان کار آفرين برتر شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، یاسر جعفری خورشیدی معاون فرماندار شهرستان گلوگاه از برگزاری همایش " امید و اقتدار " در گلوگاه خبر داد و گفت : در گلوگاه همایشی تحد عنوان " امید و اقتدار" و با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان مرکز و شرق استان مازندران در عرصه‌های مختلف به میزبانی شهرستان گلوگاه و همکاری فرمانداری‌های مرکز و شرق استان در ۲۰ شهریور ماه برگزار می‌شود.


وی افزود: در این مراسم تجلیل از بانوان برگزیده در حوزه‌های تشکل‌های مردم نهاد فعال و بانوان کار افرین برتر شهرستان برگزار می‌گردد .


جعفری بیان کرد : در این همایش از بانوان برتر چهره های ماندگار و کارآفرینان ۱۱ شهرستان از استان مازندران، اعم از سیمرغ، بهشهر، بابل، نکا، بابلسر، ساری، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، میاندرود و قائمشهر در این همایش شرکت می‌کنند.


وی گفت: در دولت تدبیر و امید مانند دولت‌های قبل نگاه ویژه‌ای به بانوان دارد که در این همایش در همین راستا برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد : در این همایش حتما از مادران شهید به عنوان بانوان صبر و ایثار در این همایش تجلیل خواهد شد .

معاون فرماندار شهرستان گلوگاه گفت در پایان گفت : این مراسم در تاریخ ۲۰ شهریور ساعت ۱۰ صبح در سالن ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه با برنامه های متنوع با وبا محوریتحوزه کار آفرینی و تشکل های مردم نهاد برگزار می گردد.


به گزارش گلوگاه ما؛ موضوع کارآفرینی و اشتغال از مباحث مهمی است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و جذب سرمایه‌گذار برای جوانان تحصیل‌کرده شغل در رشته‌های خاص خودشان برای انها ایجاد شود، باید به‌خوبی از ظرفیت نیروی کار داخلی استفاده شود و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود و به فرامین رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.


باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم و بتوانیم بخش خصوصی را وارد این چرخه اقتصادی در شهرستان گلوگاه کنیم که در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مربوط هستیم.


کد مطلب: 311412

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/311412/تجلیل-کارآفرین-برتر-همایش-امید-اقتدار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com