تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۳۰۹۹۱۶
فرماندار فریدونکنار از تاخیر 15 ساله افتتاح پروژه کمربندی این شهرستان گلایه کرد و افزود: پل کمربندی فریدونکنار شایسته نظام و دولت تدبیر و امید نیست.
۰
plusresetminus
پروژه کمربندی فریدونکنار شایسته نظام و دولت تدبیر نیست
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی در جلسه صمیمی مدیران فریدونکنار که با حضور استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قطب اقتصادی فریدونکنار کشاورزی است و با توجه به این امر دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به این بخش کرده است.
 
وی با اشاره به اقدامات دولت در بخش کشاورزی در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: برای تجهیز و نوسازی ادوات کشاورزی، یکپارچه سازی اراضی، احداث پمپاژ، مبارزه بیولوژیک و لاینینگ کردن اراضی کشاورزی در فریدونکنار مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال هزینه شده است.
 
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: احداث واحدهای مرغداری و دوره های متعدد آموزشی از جمله اقدامات دیگر در زمینه کشاورزی بوده است.
 
منفردی با اشاره به اقدامات دولت برای بندر فریدونکنار گفت: در چهار ماهه نخست امسال درآمد بندر ۳۹ میلیارد ریال بوده که حدود ۱۴۵ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش درآمد داشته است.
 
وی یادآور شد: در زمینه آب روستایی بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث یک حلقه چاه، توسعه شبکه آبرسانی، اصلاح شبکه آبرسانی و احداث پکیج حذف کدورت آب اعتباراتی انجام شده که ۲۲ روستا از آن بهره مند شدند.
 
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اقدامات و عملکرد بخش فرهنگی و آموزشی اظهار کرد: کسب ۷ رتبه برتر استانی در طرح معلم پژوهنده توسط فرهنگیان فریدونکناری و راهیابی ۲ طرح به مرحله کشوری، رتبه اول استان و رتبه ۲ کشوری گروه سرود فرهنگیان، رتبه اول پیشرفت تحصیلی استان، رتبه دوم و سوم مسابقات رباتیک کشور و رتبه سوم جشنواره جابرابن حیان از جمله اقدامات و عملکرد بخش فرهنگی و آموزشی دولت تدبیر در فریدونکنار بوده است.
 
منفردی خاطرنشان کرد: در این دولت حداقل ۴ اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای و سلامت در فریدونکنار مستقر شدند و در همین هفته اداره محیط زیست هم در این شهرستان استقرار پیدا می‌کند.
 
وی با بیان اینکه توجه به جانبازان و خانواده شهدا در دولت تدبیر و امید از اهمیت بسیاری برخوردار است تصریح کرد: ساختمانی در مساحت ۸۰۰ مترمربع برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار تاسیس شده است.
 
فرماندار فریدونکنار گفت: اجرای طرح های هادی روستا، زیرسازی و آسفالت روستاها و بازنگری طرح هادی انجام شده است و آسفالت آخرین روستای فریدونکنار هم امروز به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
 
منفردی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات روستائیان گرفتن سند مالکیت بوده است گفت: در این دولت  ۵۰۰ جلد سند در روستاهای فریدونکنار صادر شده است.
 
وی با اشاره به آمار غرق شدگان در طرح دریای فریدونکنار اظهار کرد: ۶۶ درصد نسبت به سال گذشته شاهد کاهش غریق در دریای فریدونکنار هستیم.
 
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه این شهرستان به عنوان یک شهر ارزشی محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: امسال هم مانند سال های گذشته برنامه های فرهنگی خوبی در پارک ساحلی لاله در حال اجرا است که از این بابت فریدونکنار دارای رتبه نخست در میان شهرهای ساحلی و رتبه دوم در کل استان را دارا است.
 
منفردی با اشاره به اینکه تحولی خوبی در زمینه بهداشت در فریدونکنار صورت گرفته است تصریح کرد: با تجهیز و نوسازی بسیاری از دستگاه های بیمارستان امام خمینی رتبه نخست خدمات دهی را کسب کرده است و کلینیک تخصصی آن هم افتتاح شد.
 
وی یادآور شد: در زمینه ورزش  بیش از ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای بهره برداری از سالن های ورزشی و تجهیز آن هزینه شده است.
 
فرماندار فریدونکنار از تاخیر ۱۵ ساله افتتاح پروژه کمربندی این شهرستان گلایه کرد و افزود: بیش از ۱۵ سال از عمر پروژه کمربندی فریدونکنار گذشته و هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده که نیاز به توجه جدی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی برای به سرانجام رسیدن آن است.
 
منفردی با اشاره به اینکه پل کمربندی فریدونکنار شایسته نظام و دولت تدبیر و امید نیست گفت: پس از بارها وعده دادن از سوی مسئولان هنوز این پروژه نیمه کاره رها شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: فریدونکنار یک شهرستان ارزشی و فرهنگی است اما متاسفانه با توجه به کمبود منابع و امکانات فرهنگی از مشکلات زیادی رنج می‌برد
 
فرماندار فریدونکنار گفت: به دلیل فرسوده بودن شبکه لوله های آبرسانی در شهرهای گروه الف شهروندان فریدونکناری با آب گل آلود مواجه هستند که نیاز به نصب ۳ ژنراتور است.
 
منفردی در پایان خاطرنشان کرد: اگر پست برق فریدونکنار از حالت کمپکت به پست باز تبدیل شود تا ۲۰ سال آینده مشکل برق فریدونکنار برطرف می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴