تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۰۹۵۳۷
فرماندار نکا دولت در جمهوری اسلامی را در خدمت ملت توصیف کرد و گفت: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، جعفر احمدی در جمع نمازگزاران جمعه نکا خدمت به مردم را در مقابل عظمت و ایثارگری‌های شهدا ناچیز و خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر را در ولایت‌پذیری و خدمت به مردم به عنوان سرمشق و الگوی مناسبی برای همه دولتمردان توصیف کرد.

وی افزود: شهدا برای انسجام انقلاب خون خود را نثار کرده و در این مقطع حساس بیش از پیش نیاز به کار و تلاش وجود دارد بنابراین باید در این راستا با شهدا پیمان تازه‌ای بست.

فرماندار نکا هفته دولت را هفته اقتدار و سرافرازی همه دولتمردان نظام دانست و خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی میلیونی مردم ایران اسلامی است که دولتمردان به کرسی خدمت‌رسانی تکیه می‌زنند و هچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام قانونی و ایجاد جامعه‌ای سراسر با شور و نشاط ندارند.

این مسئول اضافه کرد: دولت در جمهوری اسلامی در خدمت ملت است ک هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بوده و بی‌شک تمام مسئولان و مدیران باید ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الکوی همیشگی خود قرار دهند.

وی گفت: مسئولان باید با تأسی از رفتارهای شهیدان رجایی و باهنر با تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی زمینه‌های رشد و پیشرفت کشور را به منظور سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم سازند.

 
 
بررسی و حل معظلات مردم؛ مهمترین اولویت

احمدی بررسی و حل معظلات مردم را مهمترنی اولویت دستگاه اجرایی شهرستان نکا برشمرد و تصریح کرد: امید است با وحدت رویه موجود در این شهرستان و تلاش یکدیگر بتوان دغدغه‌های مردم در زمینه‌های مختلف را رفع کرد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به معنی واقعی در سراسر جهان صادر شد و کسی نمی‌تواند با نشر و گسترش ارزش‌های آن در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان مقابله کند.

نماینده دولت در نکا هفته دولت را ویترین تلاش‌های دولت در کشور منطقه خواند و یادآور شد: این زمان بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت برای مردم است.

این مسئول اضافه کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، توفیقات نظام در توفیقات دولت‌ها است که به عنوان بخش اصلی اداره کننده کشور تجسم پیدا می‌کند و باتوجه به اینکه دشمنان همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به این کشور هستند اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم همواره با شکست مواجه شده‌اند.

وی گفت: دولت نیز با نصب‌العین قرار دادن منویات رهبری معظم انقلاب در مرود اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در دستور کار خود قرار داده و با اجرای سیاسیت‌های مد نظر با رعایت نظم و انضباط اقتصادی توانست در شرایط بحران کشور را به خوبی اداره کند.

 
پروژه‌های مختلف شهرستان نکا در هفته دولت

احمدی در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 73 پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان ، اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، راه، آب و گازرسانی بوده و افراد در حوزه شهری و روستایی از این نعمت برخوردار می‌شوند.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آماده افتتاح، طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت است که در این بخش شرکت تولید کیسه که مدتی تعطیل شده بود با مدیریت جدید احیاء شده و شروع به تولید می‌کند و اشتغال‌زایی مناسبی ایجاد می‌شود که در سال اقتصاد مقاومتی این مساله از اولویت‌های مهم است.

فرماندار نکا کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان دانست که با تأکید بر ادامه روند ارائه تسهیلات در قالب بهین‌یاب تولید، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ٢۵٠ میلیارد ریال اعتبارات به بیش از ۴٠ واحد تولیدی بهین‌یاب در نکا اختصاص یافت.

 
 

این مسئول اضافه کرد: تسریع در روند ساخت پل ورودی نکا، روشنایی کمربندی، گازرسانی به روستاهای بالای ٢٠ خانوار، تسریع در روند چهاربانده کردن نکا به نیروگاه، احداث مجتمع‌های آبرسانی و بهینه‌سازی راه‌ها از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

وی گفت: سد گلورد به تنهایی نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، اشتغال و مسائل اجتماعی دارد که با مشروب کردن اراضی کشاورزی و همچنین تأمین آب مصرفی سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه، به دغدغه‌های چندین دهه مردم شرق مازندران برای تأمین آب شرب و کشاورزی پایان می‌دهد.

در پایان احمدی یادآور شد: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته طرح‌ها و برنامه‌های زیربنایی برای توسعه شهرستان تعریف و اجرایی شده که آبگیری سد گلورد در قالب  پروژه‌ای که نیم قرن از عمر آن گذشته بود تبلور تلاش دولت در این بخش است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴