تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۳۰۹۵۳۳
امام‌جمعه بابلکنار گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم شهید نشدند تا عده‌ای در امنیت کامل فساد اقتصادی و سیاسی داشته باشند، دغدغه برخی به جای رفع فقر بیشتر رفع حصر است.
۰
plusresetminus
مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی مدیریت جهادی و انقلابی است/ مردم برای رفع مشکلات اقتصادی رای دادند نه رفع حصر
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی مدیریت جهادی و انقلابی است و شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریت انقلابی و جهادی هستند.
 

وی افزود: جهت‌گیری کلی دولت دوازدهم باید جهت‌گیری دین، اخلاق، عدالت، خدمت به مردم، مبارزه با استکبار و زورگویان عالم و سند چشم‌انداز، اقتصاد مقاومتی، عزت و هویت ملی، ارتقای علمی کشور فساد زدایی و اصلاح امور اقتصادی باشد.
 

این مقام مسئول ادامه داد: دولت می‌گوید تورم تک رقمی است، بانک مرکزی می‌گوید بانک‌ها ۱۵ درصد سود بدهند! این حرف‌ها کی تمام می‌شود، انقلابی که رفع فقر و محرومیت نیاورد، آن وقت انقلابی خواهد بود برای جابه جایی قدرت و ثروت.
 

امام جمعه بابلکنار با اشاره به فضای سیاسی دشمن تصریح کرد: راهبرد آمریکایی‌ها در فضای پسا برجام این است که فشارها را در همه زمینه‌ها افزایش دهند تا ایران را مجبور به خروج از برجام کنند و یا این که تهران را مجاب کنند بر سر موضوعات و اختلافات باقیمانده به پای میز مذاکره بیاید.
 

وی افزود: مسئولین مذاکره‌کننده که مدعی هستند همه جای برجام بر اساس بدبینی به آمریکا نوشته شده، به مردم بگویند پس چطور برجام را پذیرفتید، طرف مقابل هرجایی را دلش بخواهد بازرسی کند و اگر مانع شویم ادعای نقض برجام کند، این‌طور نمی‌شود.

  
حجت‌الاسلام بابائیان تاکید کرد: تمام گرفتاری‌ها و عدم پیشرفت کشورهای اسلامی، وابستگی نظامی و فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به آمریکای جهانخوار و کشورهای استکباری است و رمز موفقیت نیز قطع وابستگی به اجانب است.

 

وی یادآور شد: آنان که زمستان را از پشت پنجره دیده‌اند و گرسنگی را فقط در کتاب‌ها خواندند، نمی‌توانند نمایندگان شایسته برای دفاع از حقوق مردم و حل مشکلات اقتصادی آنان باشند.
 

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه اظهار کرد: تنها فرهنگی که از غرب برای جامعه ما تجویز شده برهنگی و ابتذال است، فرهنگ خوب خودشان مثل پیشرفت علمی و داشتن صنعت هسته‌ای، فضایی و غیره را برای ما ممنوع کردند.
 

این مقام مسئول ادامه داد: صلح جهانی و پایدار در گرو انقراض مستکبرین و در رأس آن‌ها آمریکای جهانخوار، رژیم صیهونیستی اسرائیل و وحدت امت اسلامی محقق خواهد شد.
 

بابائیان با اشاره به فرهنگ مسجد و مقاومت گفت: شهید حججی از رویش‌های مسجد انقلابی در طراز نظام اسلامی است که پرورش یافتگان آن مرز روش گفتمان اسلام ناب و لیبرالیسم کدر و یا روشنفکری بیمار و وابسته است.
 

وی تاکید کرد: شهید حججی جهت است برای کسانی که هجوم رسانه‌ها و سیل بنیان کن هرزه‌گی را پایان دین‌باوری و دوران سلطه کامل سبک زندگی غربی و غافل ار نقش اخلاص، ایثار و شهادت در جامعه می‌دانند.
 

امام جمعه بابلکنار افزود: در حالی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده، نقش مساجد در روشنگری و هدایت امت اسلامی برای انتخاب راه صحیح و گرفتار نشدن در دام بدخواهان اسلام خصوصاً آمریکای جنایتکار و صیهونیسم غاصب بیش از گذشته اهمیت دارد.

 
وی تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم شهید نشدند تا عده ای در امنیت کامل فساد اقتصادی و سیاسی داشته باشند و به ریش ملت هم بخندند، دغدغه برخی به جای رفع فقر بیشتر رفع حصر است، خدایی مردم برای رفع حصر به شما رأی دادند یا برای رفع مشکلات اقتصادی؟!

  
حجت‌الاسلام بابائیان ادامه داد: مردم منتظر تحقق وعده‌هایتان هستند که گفته بودید اگر ما پیروز شویم دیگر هیچکس در ایران سر گرسنه زمین نخواهد گذاشت، هیچ کارتن خوابی دیگر نخواهد بود و هیچ کودک کاری نخواهیم داشت.

  
وی افزود: مردم باید بدانند که علت حصر سران فتنه، بحث ادعای تقلب در انتخابات و اتفاقات بعد از آن نیست، بلکه به این دلیل است که سال ۸۹ در پی بیداری اسلامی در منطقه و قیام مردم علیه حکومت‌های دیکتاتوری در کشورهای عربی، آن‌ها مردم کشورمان را جهت سرنگونی نظام به شورش دعوت کردند و عملاً علیه نظام اسلامی ایران اعلان جنگ کردند.
 

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به جنایات داعش در منطقه اظهار کرد: داعش، تروریسم تکفیری و منافقین ساخته و پرداخته مثلث شوم زر، زور و تزویر است که زور آن استعمار جهانی به سرکردگی آمریکا، زر آن دلارهای نفتی آل‌سعود و تزویر آن مهندسی فرهنگی انگلیس مبتنی بر گسل‌های قومی و مذهبی ملت‌های منطقه است.
 

وی در پایان با اشاره به روز پربرکت عرفه گفت: انس با خدا، اعتماد به نفس، ایجاد تعادل و آرامش، افزایش قدرت تحمل در مقابل مشکلات، رهایی از وابستگی‌های مادی و دنیوی، پایین آمدن از مرکب غرور و خودخواهی، از دستاوردهای ارزشمند دعا و مناجات روز عرفه است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲