استاندار مازندران در جمع اعضای پویش بین‌المللی مستشهدین عاشورا:

امام‌حسین(ع) برای همه مردم است/تمام همت خود را جهت آشنایی عموم با این پویش به کار ببندید

تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۰۹۴۷۸
استاندار مازندران گفت: تمام همت خود را در جهت سادگی، شفاف بودن و آشنایی عموم با این پویش به کار ببندید تا همه مذاهب و ادیان به این طرح توجه کنند.
۰
plusresetminus
امام‌حسین(ع) برای همه مردم است/تمام همت خود را جهت آشنایی عموم با این پویش به کار ببندید
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، دبیرکل و جمعی از اعضای بنیاد بین‌المللی مستشهدین عاشورا با حضور در دفتر ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران پیرامون برنامه‌های این بنیاد به تبادل نظر پرداختند.
   

در ابتدای این نشست صمیمی که با محوریت تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مازندران در خصوص همکاری‌های بیشتر برای پیشبرد اهداف پویش برگزار شد سیدقاسم میرنبی دبیرکل بنیاد بین‌المللی مستشهدین عاشورا با ارائه گزارشی از روند انجام فعالیت‌های این مجموعه بر لزوم همکاری ویزه همه دوست‌داران امام‌حسین(ع) بر اجرای با شکوه این پویش تاکید کرد.
  

در ادامه ربیع فلاح استاندار مازندران با تشکر از حضور اعضای این پویش بین‌المللی اظهار کرد: این‌گونه حرکات آثار و برکات بسیاری دارد که امیدوارم بدون ورود به فضاهای سیاسی مانند گذشته همچنان به این روند رو به پیشرفت ادامه دهید.
 

وی افزود: در این‌گونه کارها که شاخصه‌ها و ابعاد بین‌المللی دارد باید از افراط و تفریط جلوگیری کرد و همه افکار و سلیقه‌ها جذب شود.
   

این مقام مسئول ادامه داد: امام‌حسین(ع) برای همه مردم است و هر فردی در این راه انگیزه و اعتقادی دارد، باید به اندازه ظرفیت افراد در فضای خودشان مورد نظر این پویش در تداوم کار قرار گیرند.
   

استاندار مازندران تصریح کرد: تمام همت خود را در جهت سادگی، شفاف بودن و آشنایی عموم با این پویش به کار ببندید تا همه مذاهب و ادیان برای حضور در این پویش با نگاه آزادیخواهی و صلح در جهان به این طرح توجه کنند.
 

وی در پایان گفت: بیشترین مشکلات در این راه ورود به مباحث سیاسی است که باید از آن پرهیز کرد و با همه ظرفیت‌ها به هدف نهایی پویش توجه دادشت.
 

شایان ذکر است در بخش پایانی این نشست صمیمی سایر حاضرین با توجه به مسئولیت خود در این بنیاد گوشه‌ای از فعالیت‌ها و مشکلات پیشرو را عنوان کردند.

                                    

                                    

                                    

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴