تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۰۹۲۷۴
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 140 پروژه در شرق مازندران ظرف یک ماه آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی‌محمد شاعری شامگاه چهارشنبه یکم شهریورماه و در آستانه هفته دولت در نشست خبری ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به الگو بودن این شیهدان بزرگوار برای مدیریت جهادی، اظهار کرد: این افراد تمام زندگی خود را وقف مردم برای تحقق آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و در نهایت در این راه جان خود را فدا کردند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به ارائه گزارش مختصری از عملکرد ایام گذشته پرداخت و افزود: در روزهای گذشته به طور مفصل به بررسی نفرات معرفی شده پرداخت و عملکرد وزرا در دوره چهار ساله گذشته را مورد سنجش قرار داد.

شاعری گفت: مجلس با رأی اعتماد بالا به بسیاری از وزرا سنگ تمام گذاشت و این اعتماد را به دولت داد که مجلس پشتیبان دولت بوده و اکنون نوبت دولت است که روی کار بیاید و چالش‌های کشور را با برنامه‌ریزی و اقدام و عمل جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم شرق مازندران با بیان وجود نداشتن هیچ توجیه و بهانه‌ای برای دولت باتوجه به رأی مردم در انتخابات و رای مجلس برای ورزا باید بدور از حاشیه و پرهیز از وقت‌گذرانی با برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار جدی باید پای کار بیاید و چالش‌های پیش رو را رفع کند.

این مسئول بیکاری، رکود، بحران آب و محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی و خارج کردن کشور از فقر و بی‎عدالتی را مهمترین معضل کشور دانست و اضافعه کرد: مبارزه با فساد مهمترین مطالعه مردم در این مقطع است که امید آن می‌رود دولت براساس برنامه ششم با کار و تلاش هدفمند به این مطالبات پاسخ دهد و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی گفت: هفته دولت فرصت گزارش‌دهی مسئولان دولت به مردم است تا خدمت خود به مردم را بازگو کنند که این فرصت زمان بیان مشکلات نیست و این دولت دیگر نباید از دولت قبل گلایه کنند چراکه دولت قبل خودشان هستند.

شاعری تصریح کرد: مسئولان باید بیان کنند که چه کار و مژده‌ای برای مردم در این هفته دولت دارند و هرچه دولت به حل مشکات مردم بپردازند مردم نیز به آن ارج نهاده و قدردان آن هستند.

50 کیلومتر راه شهری و روستایی آماده بهره‌برداری

وی درمورد پروژه‌هایی که در بازه زمانی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اجرایی یا عملیات اجرای آن شروع می‌شوند، بیان کرد: منطقه شرق مازندران 140 پروژه در مدت هفته دولت تا دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند یا عملیات اجرایی آن شروع شده و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان 12 پروژه بهداشت و درمان در این مدت، یادآور شد: افتتاح خانه بهداشت مرکز چلمردی و بیمارستان امام حسین(ع) نکا از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌آیند.

این مسئول اضافه کرد: افتتاح گازرسانی در 10 روستای هزارجریب نکا نیز در ستور کار قرار دارند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش پیدا کند که در صورت اضافه شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افتتاح گازرسانی 50 روستای دیگر در منطقه تا پایان سال، در بخش آب شرب گفت: کلنگ‌زنی و افتتاح چند مجتمع آب‌رسانی به همراه بهبود و تأمین آب شرب 11 روستای منطقه در این مدت در دستور کار قرار دارند.

شاعری در زمینه آب و فاضلاب شهری از افتتاح دو پروژه آب‌شیرین‌کن در گلوگاه و شبکه فاصلاب مسکن مهر بهشهر در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: 50 کیلومتر پروژه بهره‌برداری از آسفالت شرق مازندران در پنج مسیر شهری و روستایی نیز در این ایام انجام می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری از مسجد مسکن مهر نکا، 100 هکتار احداث باغ در اراضی شیبدار همراه با احداث استخر و انتقال آب در روستای اومال این شهرستان از دیگر جمله پروژه‌های مورد نظر در این مدت به شمار می‌آیند.

در پایان نماینده شرق مازندران نیروگاه 25 مگاواتی شهرستان بهشهر را آماده افتتاح خواند و گفت: حدود 70 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شد که باتوجه به اتفاقات رأی اعتماد بهره‌برداری از آن به تعویق افتاده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما