تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۳۰۹۲۶۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در جلسه بسیج رسانه این شهرستان گفت: جریان‌سازی مثبت و هدف‌دهی مناسب رویداد‌ها، مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه بسیج رسانه این شهرستان به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اشاره و اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه همکاری لازم با بسیج رسانه و بسیج هنرمندان دارد.

وی افزود:  شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های حوزه فرهنگی و هنری و رفع مشکلات این حوزه در دستور کار فعالان فرهنگی و هنری قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تلاش رسانه‌های فعال شهرستان محقق شود.

موسوی‌شیخ خواستار جریان‌سازی مناسب رسانه‌ای در شهرستان سوادکوه با توجه به زمینه‌های توسعه شهرستان سوادکوه شد و تاکید کرد: جریان‌سازی مثبت و هدف‌دهی مناسب رویداد‌ها، مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به لزوم استفاده بسیج رسانه از توانمندی‌های موجود فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان سوادکوه گفت: رسانه‌ها، افق دید خود را برای آینده تبیین کنند و در مسیر اطلاع‌رسانی‌ها بر چارچوب‌های قانونی و اخلاقی توجه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴