فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خبر داد

تجلیل از فعالان آموزش فقه بازار در فریدونکنار

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۳۰۸۷۵۸
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار با اشاره به ویژه برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج اصناف و بازاریان از سوی بسیج و اتاق اصناف فریدونکنار، گفت: از فعالان آموزش فقه بازار در فریدونکنار تجلیل به عمل می‌آید.
۰
plusresetminus
تجلیل از فعالان آموزش فقه بازار در فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با بیان اینکه در هفته بسیج اصناف و بازاریان برنامه‌های ویژه‌ای را برای اصناف در این شهرستان، پیش‌بینی کرده‌ایم، اظهار کرد: در دوم شهریور امسال محفل انس با قرآن در بازار بزرگ فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین روز نماز جماعت ظهر و عصر در بازار بزرگ قائم اقامه می‌شود، تصریح کرد: به مناسبت این هفته ایستگاه صلواتی در روز جمعه در مقابل مصلی قدس این شهرستان برپا می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه در هفته بسیج اصناف و بازاریان در چند نقطه شهر بنر نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: از فعالان آموزش فقه بازار در این شهرستان نیز تجلیل به عمل می‌آید.

فرجی با بیان اینکه در هفته دوم شهریور با خانواده شهدا و جانبازان اصناف دیدار می‌شود، تصریح کرد: از خواهران محجبه بازاری نیز در این هفته تجلیل می‌شود.

وی گفت: از تعدادی از کسبه‌ای که در دو وقت ظهر و عصر و مغرب و عشاء در نماز جماعت در طول سال شرکت می‌کنند، در روز پنجشنبه دوم شهریور امسال تجلیل به عمل می‌آید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰