کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه جویبار:

آمریکا منفورترین و کثیف‌ترین کشور در جهان است/ دولت باید در خدمت مستضعفان باشد /دشمن به دنبال تخریب چهره‌های تأثیرگذار و پاک نظام است

27 مرداد 1396 ساعت 15:04

امام‌جمعه شهرستان جویبار اظهار کرد: عده‌ای در خارج از کشور علیه مراجع حرف‌های بی‌حسابی می‌زنند و عده‌ای در داخل به‌راحتی آن را قبول می‌کنند.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به دشمنی آمریکا علیه ایران گفت: از کودتای 28 مرداد 32 تا به امروز آمریکا هر حیله، توطئه و دشمنی در حق ایران روا داشته است و امروز هم می‌بینیم با تحریم‌های خود به دیگر کشورها اجازه تعامل و ارتباط با ایران را نمی‌دهد.

وی با اشاره به این‌که آمریکا۷۰ سال هرچه در توان داشت علیه ایران به‌کاربرده است اظهار کرد: امروز منفورترین و کثیف‌ترین کشور در جهان آمریکا است.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: دولت و مجلس در این روزها مشغول تأیید وزرا هستند و ما از دولت می‌خواهیم در خدمت مستضعفان باشند و وزرایی انتخاب کنند که دلسوز به‌نظام و متخصص در امور باشند.

نادعلی زاده ضمن گرامیداشت قهرمانان آزاده و شهادت شهید محسن حججی و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید حججی بااقتدار در برابر خوارج زمان ایستاد و غریبانه،مظلومانه و حسین‌وار شهید شد.

وی همچنین به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره و عنوان کرد: جوانان نباید در ازدواج‌ها سخت‌گیری کنند زیرا مهریه‌های سنگین ضامن یک زندگی نیست.

خطیب نماز جمعه جویبار برخی شایعات در مورد مراجع را تکذیب کرد و گفت: عده‌ای در خارج از کشور علیه مراجع حرف‌های بی‌حسابی می‌زنند و عده‌ای در داخل به‌راحتی آن را قبول می‌کنند.

نادعلی زداه افزود: دشمن به دنبال تخریب چهره‌های تأثیرگذار و پاک نظام است و آن‌ها می‌خواهند مردم را نسبت به مراجع و دین بدبین کنند و این تخریب‌ها را به ترتیب علیه دیگر شخصیت‌ها ادامه دهند.


کد مطلب: 308487

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308487/آمریکا-منفورترین-کثیف-ترین-کشور-جهان-دولت-باید-خدمت-مستضعفان-باشد-دشمن-دنبال-تخریب-چهره-های-تأثیرگذار-پاک-نظام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com