تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۳۰۸۱۸۱
فرماندار رامسر گفت: مسئولین در دستگاه قضایی بر علیه هم شکایت می کنند که دستور استاندار مازندران است از این کار جلوگیری شود و باید با نشستهای مشترک به تفاهم رسیده و مشکلات حل شود.
۰
plusresetminus
مسئولین به جای شکایت از یکدیگر در دستگاه قضایی با نشست و تفاهم مشکلات را حل کنند
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، محمد آزاد در جلسه شورای اداری رامسر گفت: نیازمند درک مشترک در مسائل قبلی و ایجاد فرصت های بزرگ با همراهی ملی در سایه تفاهم در کنار اختلاف نظر و سلیقه ها هستیم.

وی گفت: خدمت به مردم وظیفه مسئولان بوده و باید با تواضع و همدلی مشکلات مردم را حل کنیم و ساده زیستی یک اصل برای مسئولان باشد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: درک فقر مردم مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ما کابینه دولت دوازدهم در رفع نیازها و مشکلات مردم هستیم که باید با تلاش و مجاهدت در خدمت موفق عمل کنیم.

وی افزود: مدیریت باید شبانه روزی باشد و ما در رامسر محرومیتها و چالشهای زیادی داریم که باید در رفع آن کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: روسای ارادات مدیران کل را به شهرستان بیاورند تا از نزدیک مشکلات را بررسی و حل کنند تا خدمات زیادی از حضور آنها برای رامسر حاصل شود.

آزاد افزود: سفر وزیر در رامسر پر بار بود و پیگیر خواسته ها در بخش بهداشت و درمان هستیم و در حوزه بیمارستان رامسر و خانه های بهداشت اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: مسئولین در دستگاه قضایی بر علیه هم شکایت می کنند که دستور استاندار مازندران است از این کار جلوگیری شود و باید با نشستهای مشترک به تفاهم رسیده و مشکلات حل شود.

وی افزود: اقدامات مسئولان در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باشد و در راستای آن برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

فرماندار رامسر تاکید کرد: چایی که در ادارات استفاده می شود چای ایرانی باشد تا در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به خودکفایی برسیم و از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی در پایان گفت: شورای شهر در دوره چهار ساله باید با برنامه ریزی اقدامات خوبی داشته باشد تا جوابگوی رای اعتماد مردم و پیشرفت رامسر باشند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴