کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه محمودآباد:

مسؤولان کشور به اقدام تحریمی آمریکا پاسخ درس آموز دهند/ سپاه پاسداران سپر بلای نظام است

6 مرداد 1396 ساعت 23:25

خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به تحریم های جدید آمریکا بر علیه کشورمان گفت: مسؤولان نظام باید پاسخ و اقدام درس آموزی در مقابل این دشمنی های تاریخی داشته باشند.


به گزارش بلاغ به نقل از آوای شمال، حجت الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهارکرد: در ادامه توطئه‌ها و خط و نشان کشیدن‌های نظام استکباری آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی و عمق پیداکردن دشمنی‌ها برعلیه کشورمان در زنجیره خباثت‌ها، تحریم‌های جدیدی بر علیه کشورمان وضع گردید.
وی افزود: قانون تحریم همه جانبه و جامعی را با آرای قاطع برعلیه کشورمان و در کنار آن روسیه و کره شمالی به تصویب رسانده که در این مصوبات ساختارهای قدرت کشورمان را نشانه رفته و اختیارات ویژه‌ای را به رئیس جمهور آمریکا برای تصمیمات خاص دادند که همه و همه نشان از بدعهدی و کینه‌توزی آمریکایی‌ها بوده است.
موسوی خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور در حوزه‌های تصمیم‌گیری باید با هوشیاری نسبت به این توطئه‌ها پاسخ مناسب داده و با ایجاد اجماع برعلیه آمریکا‌یی‌ها و خصوصا تیم جدید حاکم بر کاخ سفید و کنگره و مجلس نمایندگان با اقدامات قاطع و دقیق پاسخ داده شود.
وی در ادامه بیان کرد: اگر زهر این نوع تصمیمات در عرصه‌های گوناگون به آمریکایی‌ها نشان داده نشود قطعا این قلدری در حوزه‌های دیگر استمرار یافته و این با اهداف انقلاب و عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه و جهان سازگار نمی‌باشد و در دنیای سیاست توام با زور و تزویر و حقه‌بازی و چند چهره‌گی باید عزم ملی را برعلیه آنها و هم‌پیمانان‌شان استوار کرد.
امام جمعه محمودآباد درباره تحولات منطقه عرسال لبنان گفت: پس از تکمیل عملیات فراگیر کشورهای حوزه مقاومت بر علیه تروریست‌های تکفیری و داعشی در عراق و سوریه و تهاجم همه جانبه به کانون‌های سرزمینی آنها خصوصا در شهرهای مهم کشورهای درگیر و وجود نقاط اتکاء سرزمینی برای پناه بردن باقی‌مانده تروریست‌ها به سمت لبنان سرازیر شدند.
وی افزود: اخیرا جنبش مقاومتی حزب‌الله لبنان با برنامه‌ریزی دقیق و گسترده قله به قله و دشت به دشت بیش از ۹۰ درصد از مناطق مورد اشغال توسط تکفیری‌های جبهه‌النصره که برای تجدید قوا و ترمیم و سازماندهی به لبنان آمده بودند در منطقه عرسال آزاد کردند و سهمگین‌ترین ضربات را به ساختار تروریست‌ها وارد کردند.
این مسوول درباره بازتاب این حرکات عنوان کرد: ضربات کاری حزب‌الله به تروریست‌ها صدای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را هم درآورده و ادامه این شاهکار مهم نظامی برای قلع و قمع تروریست‌ها در شهر قلمون در برنامه قرار داشته و حزب‌الله با مدیریت تحولات در لبنان به عامل ثبات و پشت گرمی مردم این کشور تبدیل شده است.
موسوی تصریح کرد: این حرکت حزب‌الله علاوه بر دلگرمی مردم لبنان با قومیت‌ها و ادیان مختلف،برای عراق و سوریه نیز پشتوانه محکمی برای طراحی‌های دقیق سازماندهی و عملیاتی در مقابله با مزدوران غربی، عربی،صهیونیستی محسوب که قطعا در روزهای آینده در کشورهای درگیر منطقه باید شاهد تحولات خاصی باشیم.
امام جمعه محمودآباد تاکیدکرد: مراقبت از شیطنت‌های محور ائتلاف آمریکایی در منطقه توسط دولت‌های درگیر و جنبش‌های مقاومتی منطقه ضروری بوده و پیوند این تحولات برجنایات صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و مسجد الاقصی بسیار حائز اهمیت بوده و جهان اسلام و کشورهای متعهد به آرمان فلسظین باید با نگاه همه جانبه به حمایت از فلسطینی‌ها شتاب دهند.
وی ادامه داد: هرگونه سهل انگاری و کم توجهی به اولین قبله‌گاه مسلمانان می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به آرمان اسلامی وارد سازد و جنایات رژیم صهیونیستی بی مهابا ادامه پیدا کرده و در دنیای بی درد و مدعیان بی عاطفه حقوق بشر و انسان‌ها و کشورهای مدعی صلح و دموکراسی یک ملت با دست خالی در یک زندان بزرگ مشغول مبارزه هست.
موسوی درباره نقش مردم ایران بیان کرد: ملت فلسطین تنها به عنایت خداوند متعال و اراده فرزندان‌شان دل بسته و در این بین نقش ملت بزرگ و انقلابی ایران و کشورها و جنبش‌های مقاومتی در منطقه در مهار جنایات صهیونیست‌ها و خنثی کردن دامنه توطئه‌ها در دست‌اندازی به اماکن مقدس فلسطینی‌ها دارای تاثیر‌گذاری جدی و مهار کننده خواهد بود.
امام جمعه محمودآباد درباره دیدار رئیس جمهور با فرماندهان سپاه و بسیج اظهارکرد: دیدار فرماندهان ارشد سپاه که سپر بلای امت و نظام اسلامی هستند با رئیس جمهور در فضایی بسیار دوستانه و سخنان رئیس جمهور و فرماندهان سپاه نشان از همراهی همه قوا در حمایت از بسیج و سپاه بوده است.
موسوی در پایان گفت: دولت و ملت و سپاه و بسیج در کنار یکدیگر و با وحدت می‌توانند بر مشکلات جاری فائق آیند و این دیدار آب پاکی را بردست بدخواهان نظام که خواستار جدایی و شکاف بین سپاه با دولت بودند ریخته و بهانه را از دشمنان گرفت.


کد مطلب: 305425

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/305425/مسؤولان-کشور-اقدام-تحریمی-آمریکا-پاسخ-درس-آموز-دهند-سپاه-پاسداران-سپر-بلای-نظام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com