کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

برجام به نفع ایران به اتمام می‌رسد/ برنامه قاطع مجلس برای مقابله با آمریکا

5 مرداد 1396 ساعت 0:52

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برجام به نفع ایران به اتمام می‌رسد، گفت: مجلس برنامه‌ای قاطع برای مقابله با این بدعهدی آمریکا ارائه خواهد داد.


ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: تمامی مسئولان و مردم در برابر تحریم‌های جدیدی که آمریکا علیه ایران تصویب کرد جواب قاطع و دندان‌شکن خواهند داد.

وی افزود: مسئولان باید جوابی قاطع بدهند تا عبرتی برای دیگران باشد تا چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای نداشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقض برجام و تصویب تحریم‌های جدید بسیار ناپسند بود و باید برای مقابله با آن اقدامات دقیق انجام شود.

نانواکناری خاطرنشان کرد: ایران با قدرت در برابر این تحریم‌ها و بدعهدی‌های آمریکا می‌ایستد و سعی می‌کنیم با تدبیر و مدیریت هم از طریق مردم و نیز مسئولان در این زمینه اقدامات لازم انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود و قطعا این ضرری برای آمریکا خواهد بود.

وی عنوان کرد: باید با اقدامی جهادی مشکلات اقتصادی را در داخل کشور حل کنیم تا مشکلی از نظر اقتصادی برای ایران ایجاد نشود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در نهایت برجام به نفع ایران به اتمام می‌رسد و مجلس برنامه‌ای قاطع برای مقابله با این بدعهدی آمریکا ارائه خواهد داد.


کد مطلب: 305229

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/305229/برجام-نفع-ایران-اتمام-می-رسد-برنامه-قاطع-مجلس-مقابله-آمریکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com