تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۳۰۱۲۱۱
جمعی از ورزشکاران کلاردشتی با اعلام نارضایتی از وضعیت اسفناک اماکن ورزشی این شهرستان، خواستار رساندن گلایه های خودشان از مدیریت ناصحیح مسئولین ورزشی این شهرستان به گوش مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)، ورزش در خون مازندرانی ها جاریست و هر نقطه از مازندران قهرمانان و ورزشکارانی هستند که آماده درخشیدن هستند.در جای جای استان پهناور مازندران هر لحظه امکان ظهور پدیده ای برای قهرمان شدن وجود دارد . اما این روزها رسیدگی نکردن به اماکن ورزشی و در اختیار قرار ندادن امکانات برای ورزشکاران به نوعی سوزاندن استعداد ها را در بر خواهد داشت.

جمعی از ورزشکاران کلاردشتی با اعلام نارضایتی از وضعیت اسفناک اماکن ورزشی این شهرستان ،خواستار رساندن گلایه های خودشان از مدیریت ناصحیح مسئولین ورزشی این شهرستان به گوش مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران شدند.

در تصاویر زیر بخشی از اماکن ورزشی این شهرستان را مشاهده می کنید که بدون هیچ رسیدگی ای در بدترین شرایط ممکن قرار دارد .زمینی که گویا بدون هیچ رسیدگی ای در گوشه ای از شهر زیبای کلاردشت قرار گرفته است و تنها برای درآمدزایی مسئولین این شهرستان ساخته شده تا در زمان مسابقات مبلغی زیاد جهت برگزاری دیدار هایی دریافت شود.

امیدواریم مسئولین کلاردشت فکری به حال ورزشکاران این شهرستان کنند و از خواب خرگوشی بیدار شوند و در پروش استعداد کمک حال ورزشکاران باشند .. !

رختکنی که به انبار تجهیزات تبدیل شده است !

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴