کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۱۷۰ میلیون ریالی داروی قاچاق از یک عطاری در تنکابن

6 تير 1396 ساعت 12:39

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف داروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیون ریال در یکی از عطاری‌های این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، سرهنگ رامین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع دارو‌های غیرمجاز و قاچاق در یکی از عطاری‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بررسی‌های همه‌جانبه موفق به شناسایی متهم شدند، افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از واحد صنفی این متهم،750 قرص غیرمجاز جنسی و هزار و 700 قرص متادون و ترامادول و هزار و 350 سی‌سی شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش تقریبی مجموع کالای قاچاق کشف‌شده را 170 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های قاچاق کشف‌شده نیز تحویل شبکه بهداشت و اداره تملیکی شهرستان شد.

این مسئوول با اشاره به این‌که کالا‌ها و دارو‌های قاچاق از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد کند از شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از استفاده این دارو‌ها، در صورت مواجهه با افرادی که اقدام به تهیه و فروش کالا‌های غیرمجاز می‌کنند، مراتب را به پلیس اعلام نمایند.


کد مطلب: 300741

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300741/کشف-۱۷۰-میلیون-ریالی-داروی-قاچاق-یک-عطاری-تنکابن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com