کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیامی مشترک از سوی امام‌جمعه و فرماندار سیمرغ به مناسبت روز جهانی قدس

از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت شد

2 تير 1396 ساعت 0:25

به مناسبت فرا رسیدن روز قدس حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی امام‌جمعه سیمرغ و مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار سیمرغ در پیامی مشترک از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.


به گزارش بلاغ، به نقل از سیمرغ ما،  به مناسبت فرا رسیدن روز قدس حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی امام‌جمعه سیمرغ و مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار سیمرغ در پیامی مشترک از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز تجلي ارزش هاي اصيل اسلامي و آرمان مقدس امام خميني عزيز (ره) و رستاخيز استكبار ستيزي ملل مسلمان جهان و ستيز هميشگي با صهيونيسم و امپرياليسم غارتگر است و همچنین عرصه ای برای نمایش وحدت امت اسلامی و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملت های مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم غاصب و اشغالگر قدس است در این روز مردم مسلمان سراسر جهان متحد و یکپارچه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف را از چنگال غاصبان بی رحم این حریم مقدس فریاد میزنند.

انتظار میرود مردم مومن، روزه دار و ولایت مدار شهرستان سیمرغ نیز با شرکت پر شور و گسترده خود همراه با دیگر مردم فهیم و انقلابی کشورمان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ضمن مرهم گذاشتن بر درد ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین در راستای تحقق آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست گام بردارند.

لذا از عموم مردم شریف و آگاه و متدین شهرستان سیمرغ دعوت میشود تا همگام با خیل عظیم امت اسلامی در حمایت از حقوق ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور با شکوه خود ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ،شهدای گرانقدر ،امام شهدا و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانند .

محمدباقر یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ – مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ


کد مطلب: 300075

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300075/عموم-مردم-شرکت-راهپیمایی-روز-قدس-دعوت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com