تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۰۰۰۷۲
مردم استان مازندران قطعا و بدون شک صحنه‌ای شکوهمندتر از سال های قبل را در روز جهانی قدس رقم خواهند زد.
۰
plusresetminus
فریاد بلند مرگ بر اسراییل از نیل تا فرات در حال یک‌سره کردن کار رژیم سفاک صهیونیستی است
به گزارش بلاغ، جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان مازندران طی بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس، این روز را روز رهایی بشریت از ظلم و ستم دانست.

در این بیانیه آمده: تامل در تحولات منطقه‌ای  و فرامنطقه ای، این نکته را بخوبی عریان می سازد که تدبیر عبد صالح خدا حضرت روح الله در نام نهادن آخرین جمعه ماه ویژه خدا بنام "روز قدس" بسیار دقیق و درست بوده است. اهمیت این تدبیر دقیق و درست را می توان در استمرار هوشمندانه آن توسط خلف صالح خمینی کبیر، خامنه‌ای عزیز بسیار برجسته ملاحظه نمود. آنجا که حضرت شان  یکی از توصیه‌های جاری و ساری خود را بصورت موکد و مکرر  به موضوع اشغال فلسطین مظلوم  و آزادی قدس شریف اختصاص داده اند. بدون تردید اگر تاکیدات و تمهیدات حضرت شان نبود امروز نه تنها جهان اسلام بلکه جهان انسانی وضعی بسیار آشفته تر از وضعیت فعلی می داشت.

این بیانیه با اشاره به اینکه وضعیتی که رژیم  جنگ طلب و تهاجم محور  صهیونیستی با همراهی و هم نوایی خائنانه  مدعیان دروغین غربی و عربی حقوق بشر شکل داد که البته سکوت ذلیلانه مجامع بین المللی از جمله سازمان مثلا! ملل، انگیزه آن جانیان و جلادان معاصر را بیشتر و پیشتر از قبل نمود، آورده: همه جهان اذعان دارند که انقلاب شکوهمند اسلامی در مرحله زایش خود و نیز جمهوری اسلامی در مقطع حیات تابناک خود، سدی محکم در برابر سودای جهان خوارانه صهیونیست ها  قرار داد. سودایی که روزی مختصات آن از نیل یا فرات بود اما اکنون به لطف خدای متعال و به برکت خیزش ملی، دینی و جهانی   که با راهبری و رهبری دو فرزند عزیز زهرای اطهر خمینی و خامنه ای شکل گرفت، آن سودا را تنها می توان در لایه کتاب آرزوهای جماعت  صهیونیست ها رویت کرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در ادامه بیانیه خود آورده: امروز فریاد بلند "مرگ بر اسراییل" از نیل تا فرات شنیده می شود. امروز ملت ها در حال یکسره  نمودن کار  رژیم سفاک صهیونیستی هستند. رژیمی که سعی کرد بوسیله دولت های دست نشانده، اراده ملت ها را در اختیار گیرد اما زهی خیال باطل. گوش ملت ها  دیروز به طرف جماران تهران بود و امروز بسوی جمهوری تهران. قطعا نقش مردم پیشتاز و پیشقراول ایران اسلامی در رقم زدن یک روز قدس به یادماندنی به مثل قبل بسیار روشن و البته ویژه است. ملت دلاور ایران در این جمعه فریاد خود را هم بر سر رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی و هم  بر سر فرزند نامشروع آن داعش خواهد زد و نگاهش را متوجه ام‌الشیاطین و ام‌الفساد قرن آمریکای مستکبر خواهد نمود و فریاد بیزاری از هرگونه مماشات در برابر گردن کشی  گردن کشان روسوای دنیا سر خواهد داد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان مازندران ضمن تشکر و تقدیر از بصیرت ولایی، انقلابی و اعتقادی اقشار مختلف دیار علویان اعم از زن و مرد، خردسال و کهنسال، جوان سال و میان سال و...، اعلام می‌دارد مردم استان مازندران قطعا و بدون شک صحنه‌ای شکوهمندتر از سال های قبل را در روز جهانی قدس رقم خواهند زد و به همگان اعلام خواهند که عزت و پیشرفت مادی و معنوی این سرزمین در ورای حضور مقتدرانه در تمامی صحنه ها رقم خواهد خورد و این پیامی بسبار صریح و البته صحیح برای دولت مردان است تا بدانند نه با لبخند و لفاظی بلکه از ورای عزت و همیت  در برابر بیگانه،می توان به  تعالی همه جانبه از جمله عمرانی و اقتصادی کشور دست یافت. اعضاء این جبهه مردمی در شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف استان همراه با مردم روزه دار، در راهپیمایی عزت مندانه "روز قدس" شرکت خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما