کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جویبار خبر داد

دریافت بیش از 19 میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت و معدن جویبار

1 تير 1396 ساعت 9:35

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار به تسهیلات بسته رونق اقتصادی اشاره و اظهارکرد: در بخش صنعت و معدن 19 طرح به میزان 19 میلیارد و 973 میلیون تومان از بسته رونق تولید تسهیلات دریافت و برای 64 نفر اشتغال‌زایی ایجادشده است.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران،محمود فیروزجایی در جلسه رفع موانع تولید و اشتغال گفت: پرداخت تسهیلات بسته رونق اقتصادی در سال 96 از تاریخ 28 خردادماه آغازشده است و متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت‌نام کنند.

وی بابیان این‌که به تمام واحدهای تولیدی در شهرستان جویبار دراین‌باره اطلاع‌رسانی شده است اظهارکرد: از سال 95 تا به امروز در بخش صنعت و معدن 19 طرح به میزان 19 میلیارد و 973 میلیون تومان از بسته رونق تولید تسهیلات دریافت و برای 64 نفر اشتغال‌زایی ایجادشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جویبار افزود: از این 19 طرح، 17 طرح آن در سال 95 تسهیلات دریافت کردند و دو طرح نیز در سال جاری از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

فیروزجایی از بانک‌ها خواست در راستای رونق واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان روند دریافت تسهیلات رأی متقاضیان تسهیل کنند.


کد مطلب: 299974

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299974/دریافت-بیش-19-میلیاردتومان-تسهیلات-رونق-تولید-بخش-صنعت-معدن-جویبار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com