کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار:

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر است

1 تير 1396 ساعت 9:28

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار اظهارکرد: مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری موردتوجه و اهتمام همه ملت‌های آزاده است.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، قربان متولی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس به خبرنگار ما گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق امربه‌معروف است.

وی افزود: روز جهانی قدس یادگار امام راحل است که روز جهانی مبارزه با استکبار، ظلم و تروریست است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم سفاک صهیونیستی تصریح کرد: امسال چون سنوات پیش؛ ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و دیگر مستضعفین جهان؛ از کلیه هم شهریان عزیز جویباری دعوت می‌کنیم تا با حضور خود شوکت وحدت امت اسلامی را دوباره جلوه‌گر سازند.

متولی قدس را مسئله‌ای غیر قومی و نژادی دانست و خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین باوجود تلاش همه‌جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی به‌عنوان مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری موردتوجه و اهتمام همه ملت‌های آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به‌خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز خواهد بود.


کد مطلب: 299897

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299897/حضور-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-مصداق-امربه-معروف-نهی-منکر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com