تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۹۹۷
عامل جنایت سریالی زنان در شمال کشور با صدور کیفرخواست به اتهام چهار قتل و سرقت به زودی در دادگاه کیفری استان مازندران محاکمه می شود.
۰
plusresetminus
عامل جنایت سریالی زنان در شمال کشور محاکمه می شود
بلاغ- عامل جنایت سریالی زنان در شمال کشور با صدور کیفرخواست به اتهام چهار قتل و سرقت به زودی در دادگاه کیفری استان مازندران محاکمه می شود.
به گزارش بی باک به نقل از مهر، این متهم ۲۷ساله که مسعود نام دارد ابتدا فقط به کشتن دو خواهر متهم بود اما با ادامه یافتن تحقیقات، سومین جنایت را نیز گردن گرفت پس از آن مشخص شد دو زن دیگر نیز با شیوه‌ای مشابه از پای درآمده‌اند. به همین دلیل اتهام مسعود به پنج قتل افزایش یافت تا اینکه در نهایت فاش شد او چهار نفر را قربانی کرده است.

بنا بر این گزارش، در تاریخ ۲۴بهمن سال ۸۹، جسد زن جوانی تقریبا ۲۵ساله در شهرستان آبیک واقع در استان قزوین کشف شد که بر اثر شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده بود.

تلاش ماموران برای شناسایی هویت مقتول و قاتل ادامه داشت تا اینکه در ۱۲اردیبهشت سال گذشته، جسد زن دیگری تقریبا ۳۰ساله که براساس اعلام پزشکی قانونی او نیز بر اثر شلیک گلوله از سلاحی کمری به ناحیه سر به قتل رسیده بود در حوالی محل کشف جسد اول، یافت شد.
 
پس از آن در روز هشتم‌تیر ، جسد دو زن جوان که از لحاظ چهره به یکدیگر شباهت زیادی داشتند، در پارک جنگلی سیسنگان واقع در شهرستان نوشهر در فاصله ۵۰۰متری از یکدیگر کشف شد؛ این بار نیز هر دو مقتول از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

تحقیقات برای شناسایی هویت اصلی مقتولان از سوی پلیس آگاهی نوشهر ادامه داشت تا اینکه دو روز بعد مردی با مراجعه به پلیس آگاهی نوشهر از مفقود شدن دو دخترش به نام‌های «نرجس» و «نسترن» خبر داد و مشخص شد این دو همان مقتولان جنگل سیسنگان هستند.

کارآگاهان دریافتند این دو خواهر که هر دو مطلقه بودند با فردی به نام «مسعود- پ» و همسرش «مهدخت» ارتباط داشتند. ماموران پلیس پس از اعزام به محل زندگی مسعود دریافتند او به تهران گریخته است، بنابراین همسرش مهدخت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی نوشهر منتقل شد.

مهدخت که همسر دوم متهم است در بازجویی‌ها اظهار داشت همسرش با او در ارتباط است؛ به این ترتیب مسعود در یک ملاقات صوری دستگیر شد. مسعود که سابقه کلاهبرداری دارد، در بازجویی‌ها به قتل دو خواهر اعتراف کرد و اظهار داشت، از طریق همسرش با «نرجس» و «نسترن» آشنا شد و روز حادثه به محل کارشان رفت و به بهانه‌ای آنها را سوار خودرو‌اش کرد. سپس در بین راه با استفاده از آبمیوه دو خواهر را بیهوش و به پارک سیسنگان منتقل و پس از آنکه مقتولان را از خودرو پیاده کرد و آنها را به قتل رساند و طلاهایشان را به سرقت برد و به تهران گریخت.

در ادامه از خودرو متهم، مدارکی از زن جوانی به هویت «مژگان» به دست آمد و معلوم شد این زن ساکن تهران بود اما به دلیل بیماری تنفسی مدتی بود که در شهرستان چالوس زندگی می‌کرد و چندی پیش مفقود شده بود. بنابراین تحقیقات از مسعود در خصوص این زن آغاز شد. مسعود در بازجویی به قتل مژگان نیز اعتراف کرد و اظهار داشت که با او به بهانه ازدواج، طرح دوستی ریخت و پس از جلب اعتمادش، او را به تهران کشاند و در بین راه، در حوالی سد کرج پس از خوراندن آبمیوه مسموم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و اموالش را به سرقت برد.

این اعتراف‌ها در حالی ثبت شد که ماموران پلیس از کشف جسدی در حوالی سد کرج خبری دریافت نکرده بودند و از طرف دیگر شیوه قتل دو خواهر همانند قتل دو زنی جوانی بود که اجسادشان در آبیک قزوین کشف شده بود.

بنابراین این فرضیه قوت بیشتری یافت که قاتل در قتل‌های اخیر نیز دست داشته باشد و فقط برای رد گم کردن، قتل در حوالی سد کرج را مطرح کرده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند مژگان هویت مقتولی است که جسدش در ۱۲اردیبهشت امسال در قزوین کشف شد. در نهایت متهم از قتل مژگان و زنی دیگر به نام فاطمه پرده برداشت. او انگیزه خود را از قتل مژگان سرپوش گذاشتن بر ارتباطش با این زن اعلام کرد و توضیح داد مژگان بارها او را تهدید کرده بود که اگر ترکش کند همسرش مهدخت را در جریان این ارتباط قرار خواهد داد.

متهم درباره نحوه قتل چهارم نیز اظهار داشت، زمانی‌که در منزل استیجاری در هشتگرد ساکن بود حین تخلیه خانه با فاطمه که مستاجر جدید بود، آشنا شد و با او طرح دوستی ریخت و در روز حادثه او را به محل قتل کشاند و با شلیک گلوله به زندگی فاطمه نیز پایان داد و سپس اموال و طلاهایش را به سرقت برد.

مرد جنایتکار در ادامه به بازسازی صحنه چهار جنایت خود پرداخت و صحنه قتل ها را بر اساس اعترافاتش بازسازی کرد.
اولیای دم چهار مقتول هم با مراجعه به دادسرا برای قاتل تقاضای قصاص کردند.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا بازپرس متهم را در چهار جنایت مجرم شناخت. با تائید قرار مجرمیت از سوی قاضی حمزه صورتی- دادستان نوشهر- پرونده مسعود و همسرش با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان مازندران فرستاده شد و قرار است بزودی جلسه محاکمه متهمان برگزار شود./ بی باک نیوز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴