کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول برخورد با کشف‌ حجاب کنندگان در مازندران کیست؟!

29 خرداد 1396 ساعت 0:54

مدتی است بویژه پس از انتخابات، جریان سازماندهی شده در مازندران درصدد قبح‌زدایی از بی‌حجابی در ملاء عام است و کسی نیست به‌صورت رسمی با این پدیده برخورد کند.


به گزارش بلاغ، در جریان انتخابات و با شعار یک کاندیدای ریاست جمهوری، که دائم از آزادی جوانان و دختران می‌گفت، تک‌نگاره‌هایی از بی‌حجابی و کشف حجاب در ملاء عام دیده می‌شد، اما این پدیده پس از انتخابات و حتی در ماه مبارک رمضان بتدریج در برخی از شهرهای بزرگ مازندران در حال قبح‌زدایی و حضور بدون پوشش برخی از زنان غیربومی است.
 
به گزارش خبرنگاران بلاغ، در برخی از شهرهای بزرگ مازندران و از جمله در ساری، بابل، قائمشهر و آمل مواردی از حضور بدون پوشش یک زن که بدون محابا و با شتاب از پیاده‌روها عبور می‌کنند و در مقابل اعتراض مردم با پرخاش به اعتراض‌ها پاسخ می‌دهند، مشاهده شده که هیچ ماموری با این پدیده برخورد نکرده و موجب پرسش عمومی شده است.
 
بسیاری از مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران بلاغ، از نامشخص بودن مسئول مامور برخورد با این هنجارشکنی، که به‌صورت سازماندهی‌شده در حال شکستن قبح این گناه فسادآور هستند، گلایه داشته و خواهان برخورد جدی مسئولان دولتی شدند.


کد مطلب: 299131

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299131/مسؤول-برخورد-کشف-حجاب-کنندگان-مازندران-کیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com