کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتي مازندران:

جلسات کارگروه پایش باهدف صيانت از كارآفرينان و حمایت از واحدهای راکد برگزار می‌شود

29 خرداد 1396 ساعت 4:13

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتي مازندران گفت: جلسات كارگروه پايش در راستاي حمايت و مساعدت از طرح‌های نيمه‌تمام و واحدهاي راكد و همچنین صيانت از كارآفرينان برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف؛ نیما دارایی در دوازدهمين جلسه كارگروه پايش قراردادهاي راكد كه در سالن جلسات شركت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار شد؛ گفت: جلسه كارگروه بررسي و پايش قراردادهاي راكد در راستاي حمايت و مساعدت از طرح‌های نيمه‌تمام و واحدهاي راكد برگزار می‌شود.

وی افزود: اين كارگروه باهدف صيانت از كارآفرينان و پيشگيري از ارجاع پرونده قراردادهاي راكد و غيرفعال به هيئت داوري برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتي مازندران اظهار کرد: كميته پايش قراردادهاي راكد، بر اساس دستور وزير صنعت و تأكيد مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتي ايران، مبني بر تعيين تكليف واحدهاي راكد انجام و آن دسته از سرمایه‌گذارانی كه زمين از شركت دريافت کرده ولي تاكنون به دلايلي نتوانستند طرح را اجرايي كنند، موردبررسی و تصمیم‌گیری از سوی اعضای کارگروه قرار می‌گیرند.

دارايي در ادامه دريافت زمين براي راه‌اندازی طرح‌های توليدي و صنعتي را يكي از اصلی‌ترین نيازهای سرمایه‌گذاران در استان برشمرد و تصریح كرد:با توجه به شرايط كمبود زمين در استان مازندران و به‌دنبال آن عدم اجراي طرح، دريافت نكردن پروانه ساختماني، نبود ساخت‌وساز، دريافت نكردن پروانه پايان كار و بدهي حق شارژ از جمله تخلفات طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان است كه در اين كارگروه موردبررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در دوازدهمين جلسه كارگروه بررسي و پايش قراردادهاي راكد كه با حضور اعضاء برگزار شد، پرونده 5 قرارداد راكد مورد بررسی قرار گرفت که پس از استماع اظهارات طرف قرارداد و اعضاي كارگروه، تصميمات لازم اتخاذ شد.


کد مطلب: 299126

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299126/جلسات-کارگروه-پایش-باهدف-صيانت-كارآفرينان-حمایت-واحدهای-راکد-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com