کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتمام حجت فرمانده انتظامی مازندران در کوی غفاری

چاقو کشی و درگیری از امشب ممنوع/ مهلت 15 دقیقه ای سردار به اوباش کوی غفاری/ احتمال اعدام شرور معروف ساری

6 آذر 1392 ساعت 21:40

به اراذل و اوباش و کسانی که ذره ای احساس می کنند می توانند به عربده کشی خود ادامه دهند می گویم: از امشب چاقو کشی،درگیری و عربده کشی در این منطقه ممنوع است.



به گزارش خبرنگار بلاغ،فرمانده انتظامی مازندران در گردهمایی بزرگ بسیجیان در کوی شهید غفاری با بیان اینکه برای مشکلات داخلی خودمان اگر نتوانیم راه حل درستی بیاندیشیم ایراد از نظام نیست، مشکل از خودمان است اظهار داشت: ما صدام را با آن همه هیمه ظاهری از خاک کشورمان با خفت و خواری بیرون راندیم حال اگر چند عربده کش در شهر را نتوانیم جمع کنیم، این چه معنایی می تواند داشته باشد؟ به جز اینکه نیروهای ارزشی عرصه را رها کرده اند؟
وی ادامه داد:سهم هر یک از اقشار جامعه باید در برقراری امنیت و آرامش مشخص باشد و ما نباید معطل چند عربده کش و ولگرد باشیم.
فرمانده ناجای استان با بیان اینکه نیروی انتظامی با برنامه دقیق و مطالعات گسترده وارد مناطق جرم خیر خواهد شد، تصریح کرد:  مردمی که در منطقه بلوار کشاورز ساری ساکن هستند مردم جنوب شهر محسوب می شوند و این مردم کسانی هستند  که در دوران دفاع مقدس بیشترین رزمنده را تحویل نظام اسلامی داده اند و نباید از این منطقه در شهرستان به بدنامی یاد شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف این گردهمایی در کوی شهید غفاری در هفته بسیج گفت: تفکر بسیج باید در این منطقه گسترش پیدا کند .
وی بیان داشت: شرایط کنونی با زمان دفاع مقدس فرقی نمی کند باید با تفکر بسیجی جلوی ناهنجاری ها را گرفت و در غیر این صورت ترکش این ناهنجاری ها دامنگیر خانواده های همه ما می شود.
جعفری نسب با بیان این مطلب که با پوستر و عکس نمی توان امنیت ایجاد کرد ،افزود: باید پایه و اساس یک کار جهادی در این منطقه  پایه گذاری شود بدون ترس و عقب نشینی با تلاش و مقاومت در راه حفظ امنیت از جان و دل مایه گذاشت.
فرمانده ناجای استان مازندران با تا کید بر اینکه در این شهر یا جای من است یا جای اراذل و اوباش ،اعلام کرد:قطعا بنده خواهم بود و به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان به پشتوانه نظام و مردم عقب نشینی نخواهم کرد.
وی ادامه داد:باید کاری کنیم که اراذل و اوباش دست از فرهنگ اوباش گری خود بردارند.
این مقام امنیتی استان افزود: از مردم منطقه غفاری انتظار نداریم که با چماق به مبارزه با اراذل برخیزند بلکه توقع نیروی انتظامی از مردم این است که حضور مردم در صحنه پر رنگ تر شود. امروز عربده کشی را دستگیر می کنند اما 10 دقیقه بعد آزاد می شود.چرا؟! برای اینکه مردم شکایتی از او ندارند، مردم باید در صحنه حضور داشته باشند.
سردار جعفری نسب یکی از اساسی ترین موضوعات مطروحه در این منطقه را مواد مخدر دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی برخورد محکمی با این دسته از افراد خواهد کرد که دیگر جرات عرضه اندام نداشته باشد.

سردار جعفری نسب با اشاره به اقدام موثر نیروی انتظامی در منطقه نوبنیاد گفت: اقدام و برخورد قاطع پلیس با همراهی و پشتیبانی مردم موثر واقع شد و بساط تغذیه 70 درصد از مسائل غیر اخلاقی شهر برچیده شد.
سردار جعفری نسب افزود: نیروی انتظامی استان در ابتدا با رفتار انسانی و اسلامی از اوباش  می خواهد که به دامن اسلام برگردند و به دنبال شغل آبرومند بروند در غیر اینصورت پلیس کاری خواهد کرد که مجبور به چنین کاری شوند.
فرمانده ناجای استان که در این جلسه با تمام معاونین و رئیس پلیس های تخصصی خود در بین مردم کوی شهید غفاری حضور پیدا کرده بود از شروع برنامه مدون برخورد با متخلفین در این منطقه خبر داد و گفت: برنامه های نیروی انتظامی در این منطقه از امشب آغاز خواهد شد و با کمک اهالی محل برنامه غافلگیری اراذل و اوباش را طوری مدیریت می کنیم و اشخاصی را مورد هدف قرار می دهیم که باعث سلب آسایش و آرامش مردم شدند. همچون عملیات پاکسازی در نوبنیاد که اراذل و اوباش این منطقه  آواره شدند.
جعفری نسب خطاب به ولگردها و مزاحمین نوامیس در منطقه هشدار داد : به اراذل و اوباش و کسانی که ذره ای احساس می کنند می توانند به عربده کشی خود ادامه دهند می گویم: از امشب چاقو کشی،درگیری و عربده کشی در این منطقه ممنوع است.
فرمانده ناجای استان خطاب به اراذل و اوباش منطقه گفت :  اگر پیام پلیس را دریافت نکردید دیگر فقط با کلانتری محل طرف نیستید، ظرف مدت 15 دقیقه از ارتکاب جرم نگذشته، شخصا بالای سر شما خواهم آمد و اگر نیاز باشد خانه را هم بر سر اشرار و اراذل خراب خواهم کرد، این را جعفری نسب به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان می گوید.
وی ادامه داد: پلیس یک هفته به بر هم زنندگان امنیت و اسایش عمومی منطقه فرصت خواهد داد که امنیت به حالت عادی و مطلوب و در شان مردمان خوب این منطقه برگردد در غیر این صورت منطقه را از وجود اراذل و اوباش و ولگرد و موادفروش پاک خواهیم کرد، البته این امر محقق نمی شود مگر با همکاری و اتحاد نیروهای بسیج و اهالی محل و برنامه ریزی درست میسر نخواهد شد.
فرمانده ناجای استان مازندران با اشاره به اقدامات تکمیلی و قابل تحسین دستگاه قضایی استان در برخورد با اراذل و اوباش گفت: احکامی که دستگاه قضایی استان برای مبارزه با اوباش صادر کرد در کمتر استانی دیده شده است که اینچنین برخورد قاطعانه با برهم زنندگان امنیت داشته باشند.
وی با اشاره به  گرداندن شرور منطقه در سطح شهر تصریح کرد: بعید نیست که حکم اعدام این شرور هم صادر شود! و دستگاه قضایی در برخورد با همچنین افراد شروری مصمم است و باید معضل اجتماعی این منطقه جمع شود.
سردار جعفری نسب با دعوت مردم به صبر و سعه صدر در برخورد با جرایم گفت: با سعه صدر از طریق مبادی قانونی و راه حل ها و روند قانونی تعریف شده می توان با نا هنجاری ها مبارزه کرد.


کد مطلب: 29863

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/29863/چاقو-کشی-درگیری-امشب-ممنوع-مهلت-15-دقیقه-سردار-اوباش-کوی-غفاری-احتمال-اعدام-شرور-معروف-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com