کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه پل‌سفید:

ریشه حرکات تروریستی را باید در پرونده ننگین سقیفه جستجو کرد

26 خرداد 1396 ساعت 18:41

امام جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ریشه این گونه حرکات تروریستی را باید در پرونده ننگین سقیفه جستجو کرد که خون‌های هموطنان ما در اطراف مجلس شورای اسلامی با شقه‌شدن امت محمدی(ص) و آویختن طلا بر گردن شیطان توسط سعودی مرتبط است.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته شهر پل‌سفید ضمن گرامی‌داشت شب‌های قدر به شهادت حضرت علی(ع) اشاره و اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام، حضرت علی(ع) را برادر خود معرفی کرد و انکار کننده نزدیکی خود با حضرت علی(ع) را دروغگو خطاب کرد.

وی با بیان اینکه نگاه و جهاد حضرت علی(ع) توحیدی است، افزود: اعتبار حضرت علی(ع) در جنگ خندق و در کمک به اسلام و دوستی با پیامبر گرامی اسلام به دلیل اخلاص الهی ایشان بود.

امام جمعه پل‌سفید با اشاره به حمله تروریستی طرفداران آمریکا و آل‌سعود در کشور اظهار کرد: این حرکت تروریستی به معنای ضعف حفاظت تعبیر نشود، بدن قوی هم با نفوذ میکروب گاهی مریض می‌شود.

قربانی افزود: ریشه این گونه حرکات تروریستی را باید در پرونده ننگین سقیفه جستجو کرد که خون‌های هموطنان ما در اطراف مجلس شورای اسلامی با شقه‌شدن امت محمدی(ص) و آویختن طلا بر گردن شیطان توسط سعودی مرتبط است.

وی به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره حضرت علی(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل، حضرت علی(ع) را قرآن ناطق، انسان نمونه، الگوی انسانیت و مظهر اسم اعظم معرفی کرد.

امام جمعه پل‌سفید به لزوم پیروی از شیوه حکومت امام علی(ع) اشاره و تصریح کرد: حکومت اسلامی باید مانند امام علی(ع) برای ریشه‌کنی فقر در جامعه تلاش کند و مردم مانند حضور در انتخابات که باعث تثبیت و بیمه حکومت شد برای رفع فقر از جامعه به عنوان یک عیب، تلاش کنند.

قربانی در پایان خواستار حضور روحانیون در همه تکایا برای آموزش احکام به مردم شد و خواستار همت مردم برای آموزش احکام در جامعه شد.


کد مطلب: 298576

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/298576/ریشه-حرکات-تروریستی-باید-پرونده-ننگین-سقیفه-جستجو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com