تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۹۷۶۹۷
مسئول بسیج سازندگی بابل از ساخت 10 واحد برای مددجویان بهزیستی و 30 مسکن برای مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
۴۰ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بابل در سال ۹۶ ساخته خواهد شد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، اولین جلسه مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان بابل در محل دفتر این نهاد با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار شد.
در این نشست صمیمی سرهنگ یدالله تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی این شهرستان با تبریک ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام‌حسن مجتبی(ع)، قبولی طاعات، عبادات و تشکر از تمامی سرورانی به ندای رهبری در رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه لبیک گفتند تشکر و قدردانی به عمل آورد.
وی افزود: با همت شما خیرین شهرستان و همچنین پیگیری‌های مستمر موفق شدیم در سال ۹۵ تعداد ۱۲ واحد مسکونی را به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) تحویل دهیم.
مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: در سال جدید نیز با کمک و استعانت از خداوند متعال و یاری شما عزیزان این راه ارزشمند ادامه یابد تا با نهادینه کردن این فرهنگ در بین مردم بتوانیم سنت کمک به هم نوع را در بین آحاد ملت گسترش دهیم.
این مقام مسئول در پایان گفت: سازمان بهزیستی نیز از این نهاد انقلابی درخواست ساخت خانه برای افراد تحت پوشش خود را داشته است که با هماهنگی و عقد قرارداد تعداد ۱۰ واحد برای مددجویان بهزیستی و ۳۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد در این شهرستان ساخته خواهد شد.
در ادامه این نشست، خیرین و اعضای هیئت اجرایی هر یک پیشنهاداتی را جهت هرچه بهتر شدن خدمت‌رسانی به این قشر محروم ارائه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما