تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۲۹۶۵۰۵
سه واحد توليدي مازندران در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللی صنايع کشاورزی، موادغذايي، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از دو تا 5 خرداد سال‌جاری با نام ایران آگروفود 2017 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد؛ حضور پیدا کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ کامران علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: 3 واحد توليدي مازندران در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللی صنايع کشاورزی، موادغذايي، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از دو تا 5 خرداد سال‌جاری با نام ایران آگروفود 2017 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد؛ حضور پیدا کردند.

وی افزود: واحدهاي توليدي دابو صنعت، دوشه هراز و شيمي آلايش شمال، واحدهايي بودند كه از استان مازندران به ارائه نمایش محصولات و توانمندی‌های خود در این نمایشگاه پرداختند.

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتي مازندران اظهار کرد: ايجاد ارتباط مستقيم و بدون واسطه بين توليدكنندگان و مصرف‌کنندگان، يكي از مزاياي حضور در چنین نمايشگاه‌هایی محسوب می‌شود.

علي پور اضافه كرد: نمايشگاه‌ها فرصت مناسبي براي توليدات داخلي و گامي مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال پايدار است.

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتي مازندران در پایان اذعان كرد: در مدت حضور واحدهاي توليدي در اين نمايشگاه، بازديدكنندگان از توانمندی‌های واحدهاي صنعتي استان، بازديد كردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴