تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۹۶۰۸۴
فرمانده اسبق لشکر 25 کربلای مازندران، گفت: در گفتمان امام سه رکن اساسی مکتب، مردم و ولایت وجود دارد و تمامی اهدافش برای تخقق دین و پیاده کردن قرآن و سیره ائمه در زندگی فردی و اجتماعی بود.
۰
plusresetminus
دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست است/با اجرای 2030 بدنبال دور کردن فرهنگ اسلام ناب از جوانان هستند
به گزارش بلاغ به نقل قائم آنلاین، سردار علیجان میرشکار در مراسم یادواره شهدا در روستای المشیر شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه باید ویژگی‌های حضرت امام را بشناسیم و به نسل‌های بعد انتقال دهیم، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی‌های حضرت امام این بود که قیامش در راه خدا بود و برای خدا اقدام می‌کرد و ایشان انقلاب را زمینه سازی حکومت حضرت حجت می‌دانستند بنابراین قیامش محدود به ایران نبود.


وی افزود: هدف امام راحل دفاع از مستضعفین جهان بود و حتی از غیرمسلمانان نیز که مظلوم بودن دفاع می‌کرد.


فرمانده اسبق لشکر 25 کربلای مازندران با بیان اینکه امروزه تلاش می‌شود که گفتمان امام تحریف شود، تصریح کرد: در گفتمان امام سه رکن اساسی مکتب، مردم و ولایت وجود دارد و تمامی اهدافش برای تخقق دین و پیاده کردن قرآن و سیره ائمه در زندگی فردی و اجتماعی بود و معتقد بود که مردم هستند که باید این آرمان‌ها را به پیش ببرند.


این فرمانده دوران دفاع مقدس، بیان کرد: مردم باید الگویی را بشناسند و پشت سر آن حرکت کنند و آن ولایت فقیه است و در حال حاضر تمام تلاش دشمن این است که مردم را از اهداف امام راحل دور کند.


میرشکار در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند مردم و رهبر را مصادره کنند که در میان هم نباشند در حالی که هر جایی که مردم پشت سر ولایت حرکت کردند به موفقیت رسیدیم.


وی گفت: دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست است و آنان به دنبال تحریف اهداف امام هستند چراکه امام به مستضعفان عالم آموخت که با دست خالی نیز می‌توان در برابر دشمن ایستاد و اهداف امام دفاع از مستضعفان عالم بود.


فرمانده اسبق لشکر 25 کربلای مازندران با اشاره به اینکه اگر مردم در عصر حاضر به سخنان امام بی توجه باشند دشمن به اهداف خود می‌رسد، تأکید کرد: اگر بخواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید سخنان امام را سرلوحه کارمان قرار دهیم و باید برنامه‌ریزی دشمن برای انقلاب را بشناسیم.


این رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: فرزندان قائم‌شهر از جنگل‌ها و روستا وارد شلمچه شده بودند و حال خط مقدم در حلب است و حال توپ خانه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده و می‌خواهد مکتب امام را با طرح 2030 فرهنگ اسلام ناب را از عرصه جامعه را بردارد.


سردار میرشکار تصریح کرد: هدف دشمن از برداشتن عکس شهدا در کتاب درسی آن است که انسان‌هایی که در این روستاها در راستای مکتب امام رشد کردند دیگر با اهداف امام و از دامان مادرانمان کسی همانند محمد بلباسی‌ها پرورش پیدا نکند.


وی در پایان گفت: اگر در گذشته می‌گفتید فرزندانمان با صدای مدح آهنگران به جبهه‌ها رفتند اما محمد بلباسی‌هایی که در این روزگار شهید شدند در عصر ماهواره و فضای مجازی به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴