تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۹۵۷۱۵
مرتضی حیدری در واکنش به انتشار ویدیویی از وی در فضای مجازی گفت: مخاطب اين مطلب جزو هيچكدام از معاونان فعلي شهرداري تهران نيست و این ویدیو مربوط به سال ها قبل و برنامه زنده تلویزیونی "پايش" است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مرتضی حیدری با اشاره به پخش ویدیویی از وی در فضای مجازی در خصوص شهرداری تهران گفت: اين ويديو مربوط به سال ها قبل و برنامه زنده تلویزیونی "پايش" است كه البته تكرار آن هم از تلويزيون تاکنون پخش شده است.

این مجری تلویزیون با بیان اینکه مورد توجه قرارگرفتن اين ويديو در حال حاضر طبعا متاثر از فضاي انتخابات و همين طور ناشی از توسعه شبكه هاي اجتماعي است، افزود: من اين مطلب را قبل از آن هم نقل قول كرده بودم. در عالم خبرنگاري مطالب "آف دريكورد" شناخته شده هستند و اين هم يكي از آن نمونه  مطالب است.

وی با بیان اینکه آنچه قابل ذكر بوده و زمان اعلام مطلب هم نشان مي دهد این است که مخاطب من در این ویدئو جز هيچكدام از معاونان فعلي شهرداري تهران نيست، اظهار کرد: گوينده اين مطلب هم از قضا با ناراحتي و تاثر عميق و به عنوان يك معضل دردناك، اين جمله را بيان كرد. منظور ايشان هم از بيان اين عبارت طنز اين بود كه وقتي"مديريت يكپارچه شهري" وجود ندارد و هزينه هاي اداره شهر سرسام آور و منابع درآمدي شهر به شدت ناپايدار است، پس چاره اي جز فروش فضاي شهر در آینده باقی نمی ماند.

حیدری با تاکید بر اینکه صد البته اين موضوع بيماري مزمن بسياري از شهرهاي ما به خصوص كلانشهرهاست، ادامه داد: فارغ از اين بحث، آنچه امروز مهم است اين است كه تك تك ما به نسبت موقعيت و مسئوليت هايمان در بروز معضلات شهري سهيم هستيم و حق نداريم از خود رفع مسئوليت كنيم.

این مجری تلویزیوندر پایان خاطرنشان کرد: راه هاي دستيابي به درآمد پايدار شهري كاملا وجود دارد چراکه اين يك تجربه ازموده شده  جهاني است؛ به شرط آنكه همه ما از شهروندان گرفته تا همه مسئولان در همه قوا و بخش ها، به مسووليت هايمان عمل كنيم وگرنه در آينده بايد واقعا شاهد تحقق پنین طنزهاي تلخی باشيم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴