کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

امام خامنه‌ای دارای بينش صحيح و قدرت كافی برای اداره کشور است

15 خرداد 1396 ساعت 0:01

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خامنه‌ای بينش صحيح سياسی و اجتماعی، تدبير، شجاعت، مديريت قدرت كافی برای رهبری را دارند و ایشان شخصی كه دارای بينش فقهی و سياسی قوی است.


آیت‌الله علی معلمی در گفت‎و‎گو با بلاغ درخصوص آغاز زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، اظهار کرد: 14 و 15 خرداد یادآور خاطرات تلخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد است که امام راحل برای همیشه 15 خرداد را گرامی می‌داشتند.

وی افزود: در 14 و 15 خرداد مردم جنوب تهران و ورامین و شهرستان قم برای حمایت از امام به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات مختلفی برای حمایت از مراجع علمیه به راه انداخته بودند که دژخیمان جمع زیادی از این افراد را به خاک و خون کشیدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همان گونه که امام فرمودند که از 15 خرداد انتظار فرج داشتند، این فرج در 22 بهمن 57 حاصل شد.

امام جمعه قائم‌شهر یادآور شد: در پی ارتحال امام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین امام انتخاب شد که از عنایت الهی بود.

معلمی تصریح کرد: مهم این بود که جامعه لیاقت و شایستگی ولایت را داشت و تا هنگامی که جامعه این لیاقت را در خود حفظ کند خداوند نعمت خود را دریغ نمی‌کند و هنگامی که آن لیاقت ولایت از جامعه برداشته شود بنابراین تاریخ گذشتگانمان عبرتی است که همگان بدانند که در سایه همبستگی و اتحاد کلمه پای علم ولایت زمینه های اقتدار حفظ می‌شود.

وی بیان کرد: پس از ارتحال امام، خبرگان رهبری بر اساس وظيفه قانونی خود با تشكيل جلسه در روز 14 خرداد و پس از بحث تبادل نظر با اكثريت آراء آيت‌الله سيد علی خامنه‌ای را به عنوان رهبر انقلاب معرفی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: امام خامنه‌ای بينش صحيح سياسی و اجتماعی، تدبير، شجاعت، مديريت قدرت كافی برای رهبري را دارند و ایشان شخصی كه دارای بينش فقهی و سياسی قوی است.


کد مطلب: 295089

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/295089/امام-خامنه-ای-دارای-بينش-صحيح-قدرت-كافی-اداره-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com