تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۹۴۸۲
در چهارمین بازی جام بین قاره‌ای در ژاپن والیبالیست‌های کشورمان از ساعتی پیش به مصاف تیم سوم رنکینگ جهانی فدراسیون والیبال رفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، خولیو ولاسکو و سربازانش از ساعت ۶:۴۰ صبح امروز به مصاف تیم والیبال ایالات متحده‌ای رفتند که تا کنون طعم پیروزی برابر این تیم قدرتمند را نچشیده‌اند و می‌خواهند با یک بازی خوب و قدرتمند نخستین پیروزی را در تاریخ رویارویی والیبال دو کشور ثبت کنند.
  به گزارش تابناک، دو تیم والیبال ایران و ایالات متحده سابقه دو دیدار با یک دیگر را دارند که در هر دو دیدار این تیم والیبال قدرتمند ایالات متحده بود که برنده بازی بود و خولیو ولاسکو که در زمان حضورش در ایران انواع و اقسام بردهای تارخی را در کارنامه خود ثبت کرده امیدوار است تا با کسب پیروزی برابر آمریکا هم تاریخی شود.   تیم والیبال کشورمان در سه بازی اخیر خود در جام بین قاره‌ای یک پیروزی ارزشمند برابر ایتالیا کسب کرده و در دو بازی دیگر برابر برزیل و روسیه شکست خورده. این چهارمین دیدار برزرگ ایران در این رقابت‌ها برابر قهرمان منطقه کونکاکاف است که البته آخرین دیدار بزرگ ایران در این رقابت‌‌هاست چرا که در آخرین دیدار تیم کشورمان به مصاف ژاپن میزبان می‌رود که رقیب سنتی ما در آسیاست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما