اختصاصی/نماینده مردم عباس آباد،تنکابن و رامسر

پروژه راه سازی غرب مازندران به تراژدی غم انگیز تبدیل شد

تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۹۳۷۶
نماینده مردم عباس آباد،تنکابن و رامسردرمجلس شورای اسلامی گفت:پروژه های راه سازی غرب مازندران به تراژدی غم انگیز تبدیل شده است.
۰
plusresetminus
پروژه راه سازی غرب مازندران به تراژدی غم انگیز تبدیل شد
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان عباس آباد،شریعت نژاد نماینده مردم عباس آباد،تنکابن ورامسردرمجلس شورای اسلامی امروز در پنجمین جلسه شورای اداری عباس آباد گفت:مردم ما عادت کرده اند که پروژه ها سالها طول بکشد تابه بهره برداری برسد .پروژه های راه سازی غرب مازندران به تراژدی غم انگیز تبدیل شده است.
این نماینده مردم از دولت خواست تا آنجایی که امکان دارد اوضاع اقتصادی را برای مردم مطرح کند تا توقعات نیز به اندازه آشنایی مردم از وضع اقتصادی باشد.
وی خطاب به مدیرکل راه وشهرسازی گفت: معضل غرب استان حریم جاده ها است  که باید یا راه کاری رای پیگیری بدهید.فقط صرف اینکه بخشنامه ها را هدفمند کنیم این تقابلی برای توسعه نیافتگی شمال کشوراست.
شریعت نژاد ادامه داد:عمدتا تنگ نظری هایی وجود دارد که ماشاهدآن هستیم یک بخش مشکلات شمال کشور نگاه کوتاه مدیریت در این منطقه است.همه جای دنیا طول جاده ها را زیاد می کنند نه حریم جاده ها را.
وی گفت:انتظارما از مسئولین این است که منافع عموم رامدنظر قرار دهند،و اجازه ندهند آدم هایی با دلالی و رانت خواری کسب مال کنند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴