کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران:

مهمترین عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت است

3 خرداد 1396 ساعت 18:39

فرمانده دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران گفت: عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت است و دشمن به دنبال از بین بردن وحدت، بصیرت و روحیه ولایتمداری ملت است.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سردار جواد مشیدی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر پل‌سفید برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم بعثی صدام با حمایت تمامی کشورهای غربی و شرقی، آمریکا و عرب بجز کشورهای سوریه، لیبی و الجزایر به کشورمان حمله کرد تا این نظام نوپا را سرنگون کنند که به لطف خدا موفق نشدند.

وی تصریح کرد: جنگ دشمنان با نظام نظام جمهوری اسلامی ایران تمام نشده است فقط شکل و ماهیتش فرق کرد.

فرمانده دانشکده پیامبراعظم دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن ایران ومذهب شیعه و ارزش‌های ما هستند.

مشیدی افزود: مهمترین عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت است و دشمن به دنبال از بین بردن وحدت، بصیرت و روحیه ولایتمداری ملت است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز به دنبال نفوذ، استهاله این نظام و یاران انقلاب و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده دانشکده پیامبراعظم دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران تاکید کرد: برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید سلاح مناسب داشته باشیم که مهمترین آن ایــــــمان، ولایتمداری و حب به اهل بیت است.

مشیدی افزود: امروز مردان باید مثل حضرت ابالفضل(ع) که مطیع آقایش سیدالشهدا(ع) بود و زنان مثل بی‌بی دو عالم حضرت زهرا(س) که ولایتمداری را به اوج رسانده بود، مطیع ولایت و رهبری باشند.

وی تصریح کرد: ایمان، ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی عوامل پیروزی و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران است.


کد مطلب: 293345

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/293345/مهمترین-عامل-اقتدار-نظام-جمهوری-اسلامی-ایران-ولایت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com