امام جمعه بابل گفت: برخی‌ها در مدیریت کشور نسل جوان انقلابی را مضر می‌دانند و این کارها خیانت است، تقابل در مقابل جوانان انقلابی نشان‌دهنده وجود عناصر غیرانقلابی در بین مسئولان کشور است که حضور نسل جوان انقلابی را بر نمی‌تابند.
۰
plusresetminus
برخی‌ها در مدیریت کشور نسل جوان انقلابی را مضر می‌دانند/تقابل در مقابل جوانان انقلابی نشان‌دهنده وجود عناصر غیرانقلابی در بین مسئولان است
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بابل با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جشن‌های باشکوهی در ایام نیمه‌شعبان و این روزهای باقیمانده ماه شعبان برپا شود و عرض ارادت به ساحت امام زمان(عج) در پذیرایی خیابانی و جشن‌های باشکوه نشان داده شود.

وی افزود: به بهترین نحو جشن‌های نیمه شعبان را برگزار کنید، بازاریان با نصب پارچه نوشته‌ها و پرچم در سر درب مغاره خود عرض ادب نسبت به حضرت ولی‌عصر در ایام نیمه شعبان داشته باشند تا خداوند به برکت نگاه ویژه امام زمان(عج) رونق را در بازار بوجود آورد.

امام جمعه بابل ادامه داد: پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی نسبت جشن‌های مختلف در سطح شهرستان اقدام کنند تا شیرینی میلاد منجی عالم بشریت در کام جامعه بنشیند.
وی با اشاره به یازدهم شعبان روز میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان گفت: جوان‌ها قدردان فرصت جوانی باشند و به حضرت علی‌اکبر تاسی کنند، روز جوان فرصتی برای توجه نعمت و سرمایه جوان در جامعه است.

حجت ‌الاسلام روحانی تصریح کرد: با کمال تاسف دستگاه آموزشی در آموزش و پروش و دانشگاه‌ها نسبت به بهره‌وری از نعمت و سرمایه جوانان با بی‌اعتنایی رد می‌شوند و در مقابل صحنه‌های تلخ در صدد هرز روی نسل جوان با بی ‌تفاوتی می‌گذرند.

وی تاکید کرد: روز جوان فرصتی برای توجه به نسل جوان انقلابی است و  باید نسل جوان انقلابی تربیت شود، تربیت نسل بی‌تفاوت، شایسته کشور اسلامی ما نیست، بهره‌گیری از نسل جوان انقلابی در مسئولیت‌ها مدیریت شایسته می‌خواهد.

خطیب جمعه بابل با اشاره به ظرفیت‌های جوانان ایران اسلامی اظهار کرد: جوانان در صدر انقلاب در دفاع مقدس عالی‌ترین مدیرت را نشان دادند، متاسفانه برخی از مسؤولان به جای بکارگیری نسل جوان انقلابی و تکریم آن‌ها به تحقیر این جوانان می‌پردازند، نسل جوان موفق انقلابی موجب شد شتاب حرکت و پیشرفت کشور در اوایل انقلاب ایجاد شود.

وی افزود: برخی‌ها در مدیریت کشور نسل جوان انقلابی را مضر می‌دانند و این کارها خیانت است، تقابل در مقابل جوانان انقلابی نشان‌دهنده وجود عناصر غیرانقلابی در بین مسئولان کشور است که حضور نسل جوان انقلابی را بر نمی‌تابند زیرا اگر جوان ما انقلابی باشد نمی‌گوید که حقوق۲۰۰ میلیونی برای من کم است! تغییر رویکرد غیر انقلابی به انقلابی با حضور جوانان انقلابی در صدر کشور تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات برای تثبیت نظام اسلامی و حضور قدرتمندانه مردم در تصمیم سازی‌ها است و ستون‌های کشور را مستحکم می کند، امام از سال ۵۸ تاکید بر برگزاری انتخابات داشتند تا حضور مردم اقتدار ایجاد کند.
روحانی ادامه داد: برخی از افراد در تحلیل‌های خود تاکید بر عدم شرکت در انتخابات دارند، سرنوشت بزرگ کشور با انتخابات مشخص می‌شود و حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی ما است، وظیفه ما است که با شناسایی افراد خوش نام، موفق و صالح به رای دادن بپردازیم.
وی عنوان کرد: از جمله نگرانی‌های ما در این انتخابات افتادن در دام دشمن است  و از جمله دام‌های دشمن برای انتخابات، دو قطبی کردن انتخابات از سوی دشمن است که توسط آن‌ها طرح‌ریزی شده و عده‌ای خواسته یا ناخواسته در این دام می‌افتند.

امام جمعه بابل افزود: دو قطبی‌هایی مانند جنگ و صلح، برجام و غیر برجام که این دسته بندی‌ها غلط است، برخی رسانه‌ها در کشور معرکه‌گیر انتخابات دو قطبی هستند و در سایه دو قطبی کردن انتخابات گذشته بود که برخی از ذخایر نظام نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند، همه هدف باید معطوف به منفعت مردم شود و دسته بندی‌های سیاسی در مسیر خدمت به مردم باشد دو قطبی‌سازی موجب کینه و آثار تلخ بر جامعه است.
وی با اشاره به سیاست خارجی عربستان تاکید کرد: وزیر دفاع عربستان ولیعهد دوم این کشور جوانکی خام است که در مصاحبه‌ها و اظهار نظر، اراجیفی را به ایران نسبت داد، وزیر جوان، احمق و خام سعودی حرف‌هایی زد که برخی از جملاتش زشت بود، وی از جنگ‌افروزی در ایران خبر داد.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: در طول ۳۸ سال گذشته آن‌ها سعی کردند با ایران مبارزه کنند و عنصر ناچیز و بی‌مقدار آل‌سعود که در باتلاق یمن دست و پا می‌ زنند در مقابل نظام قدرتمند جمهوری اسلامی عددی به حساب نمی‌ آیند.

وی در پایان با اشاره به سالگرد شهدای مدافع حرم در مازندران و شهرستان بابل گفت: گروهک‌های تروریست مانند عناصر گروهک حمله کننده به مرزبان‌های ما از رژیم خبیث آل سعود پشتیبانی می‌شوند، گروهک‌های تروریستی بصورت پروژه‌ای از آل‌سعود خبیث پول و امکانات می ‌گیرند اما بدانند در مقابل عظمت مردم ایران راه به جایی نخواهند برد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴