تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۸۸۴۶۸
سخنگوی جمنا با بیان اینکه کرباسچی کوتوله و آدمک سیاسی است، گفت: جریان کرباسچی هنوز مردم ایران را درست نشناخته‌اند.
۰
plusresetminus
شکرالله رضازاده شرمه در گفت‌و‌گو با بلاغ، با اشاره به سخنان کرباسچی در خصوص شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: بیان این سخنان از سوی کرباسچی بعید به نظر نمی‌رسید چرا که وی واداده سیاسی است و هرگز به خطوط مقاومت قائل نبود.

وی با بیان اینکه کرباسچی و طیفی که به آن متعلق است، به فضایی رسیده‌اند که دریوزگی در برابر دشمن برای آنها افتخار است، یادآور شد: آنها نسبت به بیان این سخنان ژست روشنفکری می‌گیرند و به آن افتخار می‌کنند.

سخنگوی جمنا در مازندران با اشاره به اینکه دیپلماسی ژست روشنفکری است و در صحنه واقعی معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: نکته اینجا است که نباید به کرباسچی توجه کرد چرا که وی یک آدم دم‌دستی است.

رضازاده با بیان اینکه نکته مهم این است که یک قبح‌زدایی از این ماجرا در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: جریانی که کرباسچی به آن منتسب است از کرنش در برابر دشمن قبح‌زدایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کرباسچی یک کوتوله و آدمک سیاسی است، اضافه کرد: خط سیری در حال شکل‌گیری است و در این خط انسان‌های نامداری حضور دارند اما در حال حاضر دم‌دستی‌ها در خط مقدم این جریان قرار دارند.

مدیرمسؤول روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه آنها معتقد هستند که کوبیدن خط مقاومت برای آنها رای می‌آورد، یادآور شد: مردم ایران با هر سلیقه و گرایشی نسبت به جریان مقاومت به دیده احترام می‌نگرند.

رضازاده با اشاره به اینکه تحلیل آنها به خطا رفته است، گفت: جریان کرباسچی هنوز مردم ایران را درست نشناخته‌اند و ضعف شناخت از مردم ایران موجب شد این اظهارات انجام شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه سخنان کرباسچی در آستانه سالگرد شهدای خان طومان محصول خیانت جریان غربی و عربی است، اظهار کرد: اظهاراتی که در داخل هم انجام می‌شود نشان می‌دهد که به هم مرتبط است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴