پدر شهید مدافع حرم فریدونکناری:

کرباسچی‌ها طیف سوخته نظام هستند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۸۸۴۴۳
پدر شهید مدافع حرم فریدونکنار با اشاره به اینکه برخی از عناصر اصلاحات، نقش ضدانقلاب را بازی می‌کنند، گفت: کرباسچی‌ها طیف سوخته نظام هستند.
۰
plusresetminus
اسماعیل عابدینی در گفت‌و‌گو با بلاغ، با اشاره به سخنان سخیف کرباسچی در توهین به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: عده‌ای فرصتطلب برای جمع‌آوری رای به شهدای مدافع حرم می‌تازند.  

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، افراد ضد انقلاب داخلی حضوری فعال داشتند و نباید به تفکرات آنها فرصت رشد داد، افزود: آیندگان با مطالعه تاریخ جمهوری اسلامی ایران، بر تفکرات ضد دینی و انقلابی کرباسچی‌ها لعنت می‌فرستند.

پدر شهید مدافع حرم فریدونکناری با تاکید بر اینکه کرباسچی‌ها طیف سوخته نظام هستند، گفت: نمی‌دانم چرا در نزدیک سالگرد شهدای خان‌طومان و برگزاری یک انتخابات مهم، نقش و جایگاه شهدای مدافع حرم به زیر سوال برده می‌شود و به نقس دیپلماسی در رفع معضل تروریست اشاره می‌کنند.

عابدینی با اشاره به اینکه اگر دیپلماسی کارآمد بود، برجام باید نتایج خوبی به همراه می‌داشت، خاطرنشان کرد: آنهایی که فقط به دیپلماسی در برابر دشمن دلخوش کردند هم طیفی آنها محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: کرباسچی لحظه‌ای نمی‌تواند خود را جای فرزند و خانواده این شهدا بگذارد چون درکی در این موضوع ندارد.

این پدر شهید مدافع حرم فریدونکناری با اشاره به اینکه خانواده شهدای مدافع حرم و مردم، چشمشان به دهان و فرمان رهبری است، بیان کرد: پیروی از ولایت و حفظ نظام و انقلاب، مهم‌ترین وظیفه هر فرد مسلمانی است و کرباسچی‌ها این را نمی‌فهمند.

عابدینی در پایان گفت: مردم با حضور در سالگرد شهدای خان‌طومان در مازندران پاسخ محکمی به این زیاده‌خواهی و گزافه‌گویی‌های کرباسچی‌ها و هم‌طیفی‌هایش می‌دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما