تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۸۵۷۲۹
رئیس هیات فوتبال استان مازندران :هر چقدر مدیریت قوی باشد و امکانات خوب باشد تیم ها و باشگاه ها می توانند موفق ظاهر شوند .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهندس غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال در حضور سرپرستان تیم های حاضر ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) در خصوص این مسابقات اظهار داشت :لیگ برتر هر استانی نماد فوتبال آن استان است.

وی ادامه داد :وظیفه دارم از همه شما زحمتکشان بخاطر تلاش، همت و عزم و اراده شما تشکر کنم که وقت خودتان را برای پرورش جوانان منطقه خودتان میگذارید تا آن ها استعداد های خودشان را شکوفا کنند.

بهروان با تاکید بر عدم تغییر زمان بازی های تنظیم شده، گفت :تمام سعی و تلاش ما این است که تا جایی که می توانیم تاریخ بازی ها را تغییر ندهیم بجز در شریط خاصی مثل : بارش باران ، برف و … که در آیین نامه مسابقات پیش بینی شده است.

وی منابع مالی تعیین شده را مهمترین مشکل باشگاه ها دانست و افزود :هیات فوتبال استان مازندران برای رفاه حال باشگاه ها و برای اینکه فشار زیادی به تیم ها در طول مسابقات وارد نشود ورودی ای برای حضور در مسابقات دریافت نمی کند و مبلغی هم که دریافت می شود ،هزینه برگزاری مسابقات است . در حالی که در دیگر استان ها علاوه بر ورودی، هزینه برگزاری مسابقات هم از تیم ها دریافت می شود.

بهروان ادامه داد :هیات فوتبال استان مازندران هیچ بودجه ای از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان دریافت نمی کند و به نوعی به حالت خودگران است .

رئیس هیات فوتبال استان مازندران داشتن مدیریت و امکانات را لازمه موفقیت تیم ها دانست و افزود :فوتبال تابعی است که متغییرهایی به نام امکانات و مدیریت به آن مرتبط است .هر چقدر مدیریت قوی باشد و امکانات خوب باشد تیم ها و باشگاه ها می توانند موفق ظاهر شوند .

بهروان با اعلام اینکه باید مدیران و عوامل تیم ها تفکرات خودشان را بروز کنند، خاطرنشان کرد :در مسابقات کسی اجازه تعطیل کردن مسابقات را ندارد و همه ی ماها باید وظایف خودمان را درست انجام دهیم  تا لیگی خوب را داشته باشیم.بهتر است در طول مسابقات همدیگر را کمک کنیم چون تمامی تیم هایی که در لیگ حضور دارند آیینه ویترین فوتبال مازندران هستند.

وی در پایان با تاکید بر رعایت اخلاق در ورزش، گفت :تمامی مربیان ،سرپرستان،بازیکنان و عوامل تیم ها باید اخلاق مدار باشند و درطول مسابقات نباید اسیر بی اخلاقی ها شوند.این میدان ها فضاهای مناسبی است تا به بازیکنان درس زندگی دهیم .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴