کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه بابلکنار:

مردم به کسانی رأی می‌دهند که از تشر آمریکا نترسد و به وعده‌هایش عمل کند

1 ارديبهشت 1396 ساعت 16:15

امام‌جمعه بابلکنار گفت: مردم به کسانی رأی می‌دهند که از تشر آمریکا نترسد و به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند، مطیع ولایت باشد، انقلابی باشد، دلش برای اسلام، مردم و مشکلات آنان بسوزد، شریک غم و اندوه مردم باشد.


به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نمازجمعه بابلکنار با اشاره به مبعث رسول مهربانی حضرت محمد(ص) اظهار کرد: بعثت رسول(ص) قصه نیست، تاریخ نیست، حادثه نیست بلکه داروی درمان بشریت سرگردان است.
وی افزود: قرآن باران رحمت‌الهی و پیامبر(ص) سحاب فیض آفرین آسمانی است، قرآن اقیانوس معرفت، عترت و پیامبر اعظم(ص) کشتی نجات بشریت است.
امام‌جمعه بابلکنار گفت: بعضی‌ها کار فرهنگی را در داخل دانشگاه با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفتنه‌اند، خیال می‌کنند کار فرهنگی کرده‌اند نه این کار ضد فرهنگی است.
این مقام مسئول ادامه داد: دانشگاه باید دانشجویانی برای افسران جنگ نرم و اساتیدی برای فرماندهی جنگ نرم تحویل جامعه دهد.
حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به نظرات شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌های ریاست جمهوری تاکید کرد: کسی که بخواهد بعد از نظر صائب شورای نگهبان فساد ایجاد کند این آدم مفسد فی‌الارض است و باید تحت تعقیب قرار گیرد.
وی افزود: باید از شورای نگهبان حمایت قاطع کرد و اعضای شورای نگهبان برای تأیید و یا رد نامزدهای ریاست جمهوری از هیچ قدرتی جز خدا نترسد.
خطیب جمعه بابلکنار در مورد مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کسانی از مناظره تلویزیونی می‌ترسند که حرفی برای عملکردشان، برای عدم تحقق وعده‌هایشان، برای نا کارآمدی خود و حل معضلات اقتصادی نداشته باشند.
وی ادامه داد: مفتخوری‌ها، گشاده‌ها بازی‌ها، بی‌توجهی به مشکلات مردم، اختلاس‌ها، عدم برخورد قاطع با متخلفان، مدیران غیرانقلابی، کشور و مردم را بیچاره کرده است.
بابائیان تصریح کرد: کاندیدایی که ابر قدرتی جمهوری اسلامی، محوریت قدرت جهانی و منطقه‌ای اسلام را قبول نداشته باشد مناسب مقام ریاست جمهوری ملت بزرگ ایران نیست.
وی با اشاره به مسئله بیکاری جوانان اظهار کرد: جایگاه ایران به لحاظ بیکاری در جهان طی چهار سال با ۱۱ پله نزول از ۲۹ به ۱۸ رسیده و به ۱۲٫۴۵ درصد افزایش یافته است.
امام‌جمعه بابلکنار افزود: می‌گویند مسئولین برای تشر و ترس از آمریکا، ماهواره شریف‌ست را به فضا پرتاب نکردند، اگر غیر این است به مردم پاسخ دهید.
وی تاکید کرد: مردم به کسانی رأی می‌دهند که از تشر آمریکا نترسد و به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند، مطیع ولایت باشد، انقلابی باشد، دلش برای اسلام، مردم و مشکلات آنان بسوزد، شریک غم و اندوه مردم باشد.
حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: ترس از دشمن یعنی اینکه برخی در دوران دفاع مقدس فرار می‌کنند نیویورک برای تحصیل بعد بر می‌گردند می‌شوند وزیر و مردم را از جنگ می‌ترسانند، این جای تاسف دارد.


کد مطلب: 284913

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/284913/مردم-کسانی-رأی-می-دهند-تشر-آمریکا-نترسد-وعده-هایش-عمل-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com