تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۸۴۵۲۴
مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه برخی از مسئولان با سخنان یا عملکرد خود فقط به دنبال سرگرم کردن مردم هستند، خاطرنشان کرد: لازم است به رونق اقتصادی و افزایش رفاه در جامعه توجه شود.
۰
plusresetminus
برخی از مسئولان فقط به دنبال سرگرم کردن مردم هستند/لزوم توجه به رونق اقتصادی و افزایش رفاه در جامعه
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیداحمد حسینی در جمع اعضای تحریریه بصیرنیوز فریدونکنار با بیان اینکه به جوان در بدنه اجرایی کشور نگاهی نشده است، خاطرنشان کرد: میانگین سنی کابینه دولت بیش از ۵۰ سال است و این نشان می‌دهد که جوان در این زمینه مهم بدون جایگاه است.

وی تصریح کرد: مسئولان از گسترش و رونق پارک علم و فناوری در مازندران سخن می‌گویند اما در عمل بیش از ۹۰ درصد جوانان استان با نام این نهاد نیز آشنا نیستند.

مدیرمسئول بصیرنیوز در ادامه با بیان اینکه نشاط اجتماعی با مشکلات اقتصادی به وجود نمی‌آید، گفت: بیش از ۴ هزار فارغ‌التحصیل بیکار کشاورزی در مازندران وجود دارد که موجب بیداد بیکاری در استان است و باید با رونق اقتصادی نشاط اجتماعی را به وجود بیاوریم.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان با سخنان یا عملکرد خود فقط به دنبال سرگرم کردن مردم هستند، خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم که موجب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود لزوم رونق اقتصادی و افزایش رفاه در جامعه است.

وی همچنین به ظرفیت فراوان حضور جوانان در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی در فضای مجازی استفاده شود، در حالیکه فریدونکنار از لحاظ حضور جوانان در فضای مجازی مستعد است، حتی برای یکبار هم برای این فعالان سایبری جلسه‌ای برگزار نکردیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴