عضو مجمع نمایندگان مازندران:

نامزدها به‌دنبال کاسبی از محل شورا نباشند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۸۱۵۵۰
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد بر تلطیف فضای انتخاباتی در کشور تاکید کرد و گفت: مردم به افرادی رای دهند که در شورا به‌دنبال کاسبی نباشند.
۰
plusresetminus
نامزدها به‌دنبال کاسبی از محل شورا نباشند
به گزارش بلاغ، شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با رامسر نوین اظهار کرد: برای همه ما که علاقه‌مند به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم اکثریت حضور مردم اصل اول در انتخابات است که موجب تقویت نظام و مایوس شدن دشمنان می‌شود.

وی افزود: در داخل کشور مشکلاتی وجود دارد و موانعی در سر راه ما قرار دارد ولی هرگز نباید دنبال آن باشیم که خانواده انقلاب مورد سوء‌استفاده دشمنان قرار گرفته و تضعیف شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد تصریح کرد: در انتخاب فرد اصلح باید شاخص‌ها تعریف شود و افرادی که دارای اولویت باشند مد نظر قرار گیرند.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه محتاج تلطیف فضای انتخاباتی در داخل کشور و در سطح بین‌المللی هستیم، گفت: نیاز به ارتباط با دنیای خارج و بازار و تکنولوژی خارج وجود دارد اما با نگاه به توانمندی داخلی و استفاده از منابع خارجی، کشور در علم و تکنولوژی پیشرفت خواهد کرد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد اظهار کرد: سلامت، کارآمدی و تجربه افراد و این که چه فردی مناسب انتخاب شدن بوده و صلاحیت آن را دارد قطعا با رای اکثریت مردم تعیین می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مردم باید با دیدگاه اینکه چه انتظاری از شورا دارند به افرادی رای بدهند که صاحب تجربه تخصص و تعهد باشند و خدمت به مردم را برای خودشان افتخار دانسته و دنبال کاسبی از محل شورا نباشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴