امام‌جمعه بابلکنار گفت: عمر و عاص‌های امروز رهبری را مجبور به مذاکره کردند و امروز رسوایی مذاکره برجام را دیدیم، این افراد باید به جرم خیانت به کشور، دروغ و فریب مردم و عدم تبعیت از ولایت محاکمه شوند تا دیگران جرات نکنند رهبری و ملت را دور بزنند.
۰
plusresetminus
برجام خسارت محض برای کشور بود/ این افراد باید به جرم خیانت و عدم تبعیت از ولایت محاکمه شوند/ دولت پیر با کدام منطق می‌خواهد از جوانان رای بگیرد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های  با اشاره به سالروز ولادت نمازجمعه امروز بابلکنار امام علی(ع) اظهار کرد: روز تولد امیرالمومنین روز تولد باب وحی، روز تولد عدالت مطلق و رحمت الهی است.
وی افزود: این روز، روز ولادت قرآن، سنت پیغمبر و مفسر بزرگ قرآن علی(ع) است و اگر ایشان نبودند کسی مفسر قرآن نمی‌شد.
امام‌جمعه بخش بابلکنار ادامه داد: روز تولد مولای متقیان روز امامت و ولایت است و باید ایشان و شیوه عدالت ایشان باید در جامعه نهادینه شود،  دولتمردان و مسئولین باید مانند علی(ع) زندگی کنند تا مردم به ارزش های اسلامی پایدار باشند.
این مقام مسئول تصریح کرد: روش زندگی مسئولین ما با شیوه زندگی علی(ع) فاصله زیادی دارد، امروز ببینیدایشان کجا بودند و حاکمان اسلامی کجا هستند.
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: مسئولین و کارگزاران نظام کدام ویژگی امیرالمومنین مانند تقوا، عبادت، عدالت، دلسوزی برای مردم، زهد، اخلاق، شجاعت و رعایت بیت‌المال را دارا هستند.
وی افزود: مسئولین کشور در مقام اجرایی، قضایی و امنیتی حضرت علی(ع) را الگوی عملی خودشان قراردهند و این وظیفه اصلی ما است.
خطیب‌جمعه بابلکنار با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: برخی پل می‌شوند برای عبور دیگران و خود را جهنمی می‌کنند، خداوند می‌گوید برای رضایت دیگران حتی دین خود را نفروشید، شما مردم در انتخابات پیش‌رو افرادی را انتخاب کنید که حامی دین خداوند باشند.
وی ادامه داد: در گذشته برخی‌ها افرادی را انتخاب می‌کردند که حتی در طول این سال‌های مختلف یک‌بار هم نماز جمعه نیامدند، اختیار با خود ماست که به هرکسی رای دهیم اما نباید با هوا، هوس و به قوم و قبیله رای دهیم.
بابائیان تاکید کرد: مسئولینی که برای ثروت، قدرت و مقام دنیایی مسابقه می‌دهند بگویند کدام بخش از زندگی علی(ع) شبیه زندگی آن‌ها است.
وی با اشاره به سرنوشت برجام و انرژی هسته‌ای با توجه به درپیش بودن سالروز فناوری هسته‌ای گفت: برجام همان خسارت محض برای کشور بود که بخاطرش تمام داشته‌های هسته‌ای‌مان را نابود و با مذاکره بی حاصل ۱۵سال پیشرفت و توسعه کشور را عقب انداختید.
امام‌جمعه بخش بابلکنار افزود: آن روزی که رهبری فرمودند "من مذاکره را بیهوده می‌دانم" عمر و عاص‌های امروز، رهبری را مجبور به مذاکره کردند و امروز رسوایی مذاکره برجام را دیدیم، این افراد باید به جرم خیانت به کشور، دروغ و فریب مردم و عدم تبعیت از ولایت محاکمه شوند تا دیگران جرات نکنند رهبری و ملت را دور بزنند.
وی در پایان با انتقاد تند از سیاست‌های دولت یازدهم در امور اشتغال و جوانان گفت: دولتی که حتی وزیر ورزش و جوانانش ۶۰ سال عمر دارد و غالب وزیران، مشاوران، رؤسا و استاندارانش فرسوده و ناکارآمد هستند با کدام منطق می‌خواهد از جوانان این مرز و بوم رأی بگیرند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴