تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۸۰۶۵۷
در قائم‌شهر کوچه‌ای وجود دارد که تمامی اهالی آن به دنبال کمک به نیازمندان هستند و با عناوین مختلف افراد نیازمند را شناسایی و به انها کمک می‌کنند.
۱
plusresetminus
کوچه‎ای در قائم‌شهر که با نگاه کمک به دیگران زندگی می‎کنند +تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از قائم‎آنلاین، در قائم‎شهر کوچه‌ای وجود دارد که تمامی اهالی آن به دنبال کمک به نیازمندان هستند و با عناوین مختلف افراد نیازمند را شناسایی و به انها کمک می‎کنند.

مهتاب متقی به عنوان مسؤول هماهنگی و کارهای اجرایی این کار بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار قائم‌آنلاین، اظهار کرد: یکی از بزرگترین لذت‌ها و خوشی‌های این کوچه فراهم کردن این کالاها برای کار خیرخواهانه است که توسط اکثر اهالی کوی شهید مشهدبان قائم‌شهر انجام می‌شود.

وی افزود: کمک‌های ما شامل تهیه جهیزیه برای نوعروسان در طول سال و تهیه بسته‌های حمایتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند است.

متقی تصریح کرد: اکنون به مناسبت ایام نوروز تعداد 250 بسته حمایتی شامل مواد مصرفی و مورد نیاز این ایام که ارزش ریالی 25 میلیون تومان بوده است را تهیه و توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر افراد خیر دیگری نیز برای تحقق این امر به ما کمک کردند، گفت: شهروندان خیر دیگری نیز به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم به افراد نیازمند بیشتری کمک کنیم و جهیزیه بیشتری خریداری شود و اکنون نیز هر عزیز و خیری که علاقه‌مند است می‌تواند در این ثواب شریک شود و به نیازمندان شهر خود کمک کند.

این خیر قائم‎شهری بیان کرد: علاوه بر تهیه و توزیع بسته‎های حمایتی به نیازمند تاکنون 127 جهیزیه عروس برای زوج‌های نیازمند قائم‎شهری تهیه و اهدا شد.

متقی خاطرنشان کرد: اهالی کوچه شهید مشهدبان خیابان بابل پشت آتش‌نشانی با علاقه و رضایت کامل در این کار حضور پیدا می‌کنند و برای تحقق این امر خیرخواهانه در همه ی مراحل به بنده کمک می‌کنند.

وی در پایان نیز از کمک و حمایت پایگاه مقاومت شهید مفتح و همچنین بسیج و سپاه نیز تشکر کرد که حمایت معنوی و مادی خوبی را در انجام این فعالیت انجام دادند.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
آیا برای افراد تحت پوشش کمیته امداد....که با توفیق از حضرت سیدالشهدا قصد سفر به کربلای معلی دارند ...و با کمک دیگر خیران رهسپار خواهند شد کمک مالی میکنید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سمانه سیم چولی
من یک زن سرپرست خانواده هستم مریضم بسختی دارم شکم خودمو دخترمو سیرمیکنم بقران اجاره نشینم پول اجاره خونه ام زیاده شما ک کمک میکنید چرا به ما کمک نمیکنید دخترم مدرسه می‌ره شوهرم 9سال ک فوت کرده شما قرآن به منو دخترم کمک کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک مرد۳۹ساله هستم تک پسرخانواده‌پدرمادرم‌هردومریض هستن ودرروستای دوراغتاده‌‌مستاجرهستن من مدت سه ماه پیش تصادف شدیدکردم‌و۱۱روزتوکمابودم‌ماشین قسطی‌خریدم اسنپ‌کارمیکردم‌یه نیسان راهموبریدمقصربود‌ازناحیه فکم شکست مهره‌گرد‌قفسه سینه پارگی لب ‌شکستن دماغ وبدترین مشکلم ترک‌گرفتن جمجمه که‌خوب شدولی کمکی‌که میخاستم ازتون دمترمغزگفت بایدتنهاباشم بدون استرس داخل سرم مقدارلخت خون هست‌‌بااین مریضیم هرجارفتم خونه بع مجردنمیدن من یه پسردارم ۹سالشه خانمم‌بخاطره نداری دست بجه‌راگرفت جداشد‌من عصبی شذم خیلی تن پدرموناخاسته سوزوندم خدالعنتم کنه دست خودم نیست ‌یاخونه پیدامیشه رهن بالا‌من پول ندارم دماغموفکموگردن‌عمل‌کنم‌تادیه بگیرم بایدتحملکنم شمارابه هرکس میپرستین‌نجاتم‌بدین ازاین وضعیت
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴